Ανησυχία έχει προκαλέσει στους εργαζομένους στα τρόλεϊ ο εντοπισμός ενός οδηγού θετικού στον κορωνοϊό.
Ο οδηγός αφού αισθάνθηκε έντονη αδιαθεσία την Πέμπτη μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο για έλεγχο, στον οποίο εντοπίστηκε θετικός, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες των εργαζομένων, παρουσιάζει πυρετό αλλά τα συμπτώματά του είναι ήπια.
Ο οδηγός, ο οποίος είχε επιστρέψει στο τιμόνι τις τελευταίες πέντε ημέρες, καθώς το προηγούμενο διάστημα είχε μετακινηθεί σε άλλη θέση, προέρχεται από το αμαξοστάσιο της Νέας Φιλαδέλφειας, στο οποίο ύστερα από την ιχνηλάτηση των επαφών του που έγινε κατόπιν των εργαστηριακών του εξετάσεων, έχουν τεθεί σε καραντίνα για προληπτικούς λόγους ακόμα δέκα εργαζόμενοι, οι οποίοι είχαν έρθει σε επαφή μαζί του.
Το όχημα, με το οποίο είχε κάνει δρομολόγια την Πέμπτη έχει αποσυρθεί εξαρχής από την κυκλοφορία προκειμένου να απολυμανθεί.
Να σημειωθεί ότι αυτό είναι το πρώτο επιβεβαιωμένο κρούσμα σε οδηγό τρόλεϊ.
Ωστόσο όλο το προηγούμενο διάστημα της ισχύος των έκτακτων περιοριστικών μέτρων, οποιοσδήποτε εργαζόμενος εμφάνιζε συμπτώματα ίωσης, έμπαινε σε προληπτική καραντίνα, χωρίς ωστόσο να υποβάλλεται σε σχετικά τεστ για κορωνοιό.
Αναμονή για τα διαχωριστικά
Σύμφωνα με τον πρόεδρο των εργαζομένων στα τρόλεϊ, Νίκο Ξυδάκη, πάντως, έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για να αποφευχθεί η εξάπλωση του ιού, ενώ όλοι αναμένουν τα διαχωριστικά, τα οποία προανήγγειλε το υπουργείο Μεταφορών ότι θα τοποθετηθούν σε όλα τα οχήματα των οδικών συγκοινωνιών.
Συγκεκριμένα, όπως έχει γίνει γνωστό σε λεωφορεία και τρόλεϊ θα τοποθετείται ένα διαχωριστικό, ώστε να απομονώνει τον οδηγό για λόγους προστασίας.
Η τοποθέτηση των προστατευτικών διαχωριστικών για τους οδηγούς λεωφορείων και τρόλεϊ θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στις επόμενες δέκα ημέρες, σύμφωνα με τον προγραμματισμό του υπουργείου.
Βάσει του σχεδιασμού, τη Δευτέρα 11 Μαΐου θα έχει τοποθετηθεί περίπου στο 50% των λεωφορείων και την επόμενη Δευτέρα, 18 Μαΐου, αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η τοποθέτηση στο σύνολο των οχημάτων.
Υπενθυμίζεται ότι εξακολουθεί να ισχύει η απαγόρευση χρήσης της μπροστινής πόρτας των οχημάτων, οπότε σε ένα βαθμό η απομόνωση του οδηγού υπάρχει.