Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Πέθανε Έλληνας εφοπλιστής – Έπαιξε ρόλο στη σύνδεση Πάτρας-Κεφαλονιάς (φωτο)

Πέθανε Έλληνας εφοπλιστής – Έπαιξε ρόλο στη σύνδεση Πάτρας-Κεφαλονιάς (φωτο)
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Εφοπλιστές,

Εντελώς ξαφνικά έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 79 ετών ο εφοπλιστής Παναγής Στρίντζης.

Η είδηση έγινε γνωστή από τον καλό του φίλο και επικοινωνιολόγο Παύλο Παπαδάτο.

«Έφυγε ένας πραγματικός άρχοντας της ναυτιλίας και συνιδρυτής της Strintzis Lines.

»Τίμησε την ελληνική ναυτιλία όσο ελάχιστοι.

»Γενναιόδωρος με τους εργαζομένους τους, μποέμης με τους φίλους του και καρδιοκατακτητής.

»Άρχοντας στην εμφάνιση αλλά γεμάτος και από ψυχική καλοσύνη.

»Ο Παναγής ήταν φίλος μου. Πραγματικός φίλος.. Καλό σου ταξίδι άρχοντα», έγραψε στο Facebook.

Ποιος ήταν ο Παναγής Στρίντζης

Ήταν ένας από τους συνιδρυτές, μαζί με τον Μάκη Στρίντζη, της Strintzis Lines αλλά και της Strintzis Ferries που για πολλά χρόνια δραστηριοποιούταν στις γραμμές της Κεφαλονιάς, του Ιονίου, του Αιγαίου και της Αδριατικής.

Το 1960 η οικογένεια Στρίντζη και η οικογένεια Παγουλάτου τόλμησαν να ξεκινήσουν την σύνδεση της Κεφαλονιάς με την Πάτρα.

Φυσικά το εγχείρημα στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία.

Πέντε χρόνια μετά, στα 1965, η δρομολόγηση του νεότευκτου «Κεφαλληνία» θα αποτελούσε την απαρχή μίας χρυσής εποχής.

Στα τέλη της δεκαετίας του ’90 η Strintzis Lines μοιάζει να είναι παντοδύναμη.

Ο στόλος της περιλαμβάνει τα πλοία:

– «Επτάνησος»

– «Ionian Sun»

– «Kεφαλονιά»

– «Superferry»

– «Superferry II»

– «Ionian Galaxy»

– «Ionian Island»

– «Superferry Hellas»

– «Ionian Victory»/»Ionian Sky»

– «Ionian Bridge»

– «Sea Jet Ι»

– «Sea Jet ΙΙ»

Δώδεκα συνολικά πλοία δρομολογημένα στις γραμμές της Αδριατικής, του Ιονίου και του Αιγαίου.

Η εταιρεία έχει προχωρήσει στην παραγγελία πέντε νέων πλοίων:

«Superferry Atlantic»

«Supeferry Pacific»

«Superferry Ithaki»

«Superferry Myconos»

«Superferyy Chios»

Από αυτά τα πλοία τα τρία πρώτα θα δρομολογούνταν μέσα στο 2000.

Τα δύο πλοία προορίζονταν για τις γραμμές της Αδριατικής, το «Superferry Atlantic» και το «Supeferry Pacific» και το τρίτο, το «Superferry Ithaki» προρίζονταν για τις γραμμές της Κεφαλονιάς.

Η συνέχεια ήταν πολύ διαφορετική από ότι αρχικά αναμενόταν.

Αρχικά στα τέλη του καλοκαιριού του 1999 το 38% της Strintzis Lines πέρασε στις Επιχειρήσεις Αττικής και στη συνέχεια η εξαγορά ολοκληρώθηκε μέσα στον Απρίλη του 2000.

Η οικογένεια Στρίτζη όμως επιστρέφει ξανά.

Το 2003 ιδρύεται η Strintzis Ferries ξανά από τους αδελφούς Παναγή, Κωστα, Μπάμπη και τον Διονύση Στρίντζη.

Η έδρα της ήταν το λιμάνι του Πειραιά και τα κεντρικά της γραφεία βρισκόταν στο Μαρούσι.

Το λογότυπο της και τα σινιάλα των πλοίων της είχαν το αρχικό γράμμα Σ το οποίο συμβόλιζε το αρχικό γράμμα της λέξης Strintzis.

Οι δραστηριότητες της εταιρίας στην ακτοπλοΐα ξεκίνησαν με τη δρομολόγηση του πλοίου F/B Επτάνησος στη γραμμή Κυλλήνης – Κεφαλονιάς τον Αύγουστο του 2003, και επεκτάθηκε τον Νοέμβριο του 2004, με τη δρομολόγηση του F/B Κεφαλονιά στη γραμμή Πάτρα – Σάμη – Ιθάκη.

Τα δρομολόγια της εταιρείας στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη σταμάτησαν στις 31/10/2012 όταν η Strintzis Ferries ανέστειλε της δραστηριότητες της σε όλα της τα δρομολόγια.

Σχετικά άρθρα