Να απαντήσουν στο τραγικό γεγονός του θανάτου της τετραπληγικής μόλις η ΔΕΗ τής έκοψε το ρεύμα επιχειρούν ΔΕΗ και ο Διαχειριστής του Συστήματος.
Διευκρινίζει ότι ουδέποτε ήταν καταχωρημένη στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, για τους οποίους η ΔΕΗ δεν κόβει ποτέ το ρεύμα.
«Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν ήταν και δεν θα μπορούσε να είναι σε θέση να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλωτής ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα» συνεχίζει.
Στην ίδια ανακοίνωση η ΔΕΗ υπενθυμίζει ότι για την εξυπηρέτηση των ευπαθών καταναλωτών απαιτείται μια απλή αίτηση ακόμα και τηλεφωνικά στο 11770.
Σε ανακοίνωσή του ο ΔΕΔΔΗΕ (Διαχειριστής του Συστήματος) σημειώνει επίσης ότι οι Υπηρεσίες του, οι οποίες έκοψαν το ρεύμα, δεν γνώριζαν ούτε είχαν ενημερωθεί με οποιονδήποτε τρόπο για την ύπαρξη ατόμου που έχρηζε μηχανικής υποστήριξης ή ανήκε σε ευπαθή ομάδα.
Η ΔΕΗ είχε ενημερωθεί σχετικά με το πρόβλημα, απάντησε η οικογένεια της άτυχης 56χρονης.
Ο γιος της 56χρονης δήλωσε στο Mega ότι είχε ζητήσει από την Επιχείρηση να ενημερώνονται πριν από διακοπές ρεύματος, ώστε να θέτουν σε ετοιμότητα γεννήτρια ρεύματος.
Η γυναίκα τα τελευταία 15 χρόνια αντιμετώπιζε σοβαρότατα προβλήματα υγείας και όπως κατήγγειλαν τα παιδιά της, άφησε την τελευταία της πνοή το μεσημέρι της Τετάρτης, μία ώρα μετά αφού η ΔΕΗ της έκοψε το ρεύμα, λόγω χρέους, αν και χρειαζόταν μηχανική υποστήριξη από τρία μηχανήματα όλο το 24ωρο.
Σύμφωνα με την οικογένειά της, η ΔΕΗ γνώριζε για την κατάσταση της 56χρονης, για έναν επιπλέον λόγο, καθώς είχε ενημερωθεί όταν προ μηνών έγινε ρύθμιση για το χρέος της προς την Επιχείρηση.
Οι συγγενείς της 56χρονης κατέθεσαν το μήνυση κατά παντός υπευθύνου, ενώ τα ακριβή αίτια του θανάτου της αναμένεται να προσδιορίσει η νεκροψία-νεκροτομή.