Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Ο Σπίρτζης προανήγγειλε προσλήψεις στα Μέσα Mαζικής Μεταφοράς

Ο Σπίρτζης προανήγγειλε προσλήψεις στα Μέσα Mαζικής Μεταφοράς
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης,

Προσλήψεις στα Μέσα Mαζικής Μεταφοράς εντός του 2018 προανήγγειλε ο Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «105,5 Στο Κόκκινο» τονίζοντας πως «πρέπει να δοθεί μεγάλη προτεραιότητα στις μεταφορές, στα ΜΜΜ και την ποιοτική τους αναβάθμιση».

«Δεν μπορεί η χώρα να περιμένει, με μία νεοφιλελεύθερη λογική μη σχεδιασμού και υποστελέχωσης σε σειρά κρίσιμων τομέων. Δεν είναι π.χ. δυνατόν να μην έχουμε οδηγούς στα λεωφορεία, να μην έχουμε μηχανοδηγούς στα τρένα και στο μετρό, να μην έχουμε ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, γιατί το κόστος για τους αντίστοιχους οργανισμούς είναι πολλαπλάσιο» ανέφερε αρχικά ο υπουργός Μεταφορών.

Όπως επισήμανε, «θα υπάρξει πρόγραμμα ενίσχυσης με ανθρώπινο δυναμικό για τους συγκεκριμένους φορείς». «Προφανώς, θα είναι κερδοφόρο για αυτούς τους οργανισμούς» σημείωσε, προσθέτοντας πως οι προσλήψεις θα γίνουν «προφανώς μέσω ΑΣΕΠ, προφανώς με ορθολογισμό, προφανώς με απόλυτο κριτήριο το τι πραγματικά χρειάζονται».

Αναφερόμενος στη σημερινή κατάσταση, ο κ. Σπίρτζης επιβεβαίωσε ότι το προηγούμενο διάστημα και με την τουριστική περίοδο στην κορύφωσή της, υπήρχαν περιπτώσεις που στην «μπλε γραμμή» του μετρό κινείτο συρμός ανά 20 λεπτά.

Όπως είπε, «υπάρχουν και χειρότερα, λόγω έλλειψης προσωπικού, απαγόρευσης προσλήψεων σε κρίσιμες ειδικότητες, ενός δογματισμού που υπάρχει», καθώς «έχουμε αποδείξει ότι αυτά που πληρώνουν οι Οργανισμοί σε ρεπό και σε υπερωρίες είναι πολλαπλάσια του να κάνουν τις απαραίτητες προσλήψεις».

Υπογράμμισε ακόμη ότι «ο προγραμματισμός δεν είναι προσλήψεις για να κάνουμε προσλήψεις», αλλά «γίνεται μεγάλη προσπάθεια αναθεώρησης του πώς λειτουργούν οι αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη».

«Ο ΟΑΣΑ και ο ΟΣΕΘ (ο αντίστοιχος φορέας της Θεσσαλονίκης) θα έχουν σχεδιασμό σε επίπεδο νομού και όχι μόνο στο χώρο ευθύνης τους. Θα εντάξουν στο σχεδιασμό και τα ΚΤΕΛ στις περιφερειακές ενότητες Αττικής και Θεσσαλονίκης αντίστοιχα.

Τότε θα πρέπει να αναλύσουμε τις πραγματικές ανάγκες σε αυτούς τους οργανισμούς και τα διαφορετικά στάδια για την εξέλιξη και την παράδοση του μετρό στην Θεσσαλονίκη (δοκιμαστικά το 2019 και κανονικά το 2020) και την επέκταση στην Αθήνα, με την έναρξη του έργου της Γραμμής 4» σημείωσε.

Σχετικά άρθρα