Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) παραπαίει και μετακινούν μηχανικούς στα ΚΕΠ για να βάζουν… σφραγίδες!
Η ιστορία της ΥΠΑ και η διαθεσιμότητα στην οποία έβγαλαν 249 υπαλλήλους της Υπηρεσίας, πρώην υπαλλήλους της Ολυμπιακής, όσο περνά ο καιρός αποκαλύπτει με τον πλέον εξόφθαλμο τρόπο το κυβερνητικό αλαλούμ και την παντελή απουσία προγραμματισμού.
Από το μεσημέρι της Πέμπτης αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ οι μετατάξεις των πρώτων 40 περίπου πρώην στελεχών της ΥΠΑ.
Πρόκειται για μηχανικούς αεροσκαφών, προερχόμενους από την παλιά Ολυμπιακή Αεροπορία, οι οποίοι κατά γενική ομολογία, τόσο της διοίκησης της ΥΠΑ, όσο και του ίδιου του υπουργείου Μεταφορών, για τους πλέον καταρτισμένους στο χώρο της αεροπλοΐας.
Ενδεικτικό είναι ότι μεταξύ των 40 αυτών επιστημόνων βρίσκεται και πανεπιστημιακός, ο οποίος μέχρι πρότινος ήταν υπεύθυνος για να αδειοδοτεί αεροπορικές εταιρίες και να πιστοποιεί πλοϊμότητες σε αεροπλάνα.
Που διοχετεύθηκαν αυτοί οι 40 λοιπόν της ΥΠΑ, κατόπιν «αξιολόγησης», όπως διατείνεται το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και το υπουργείο Μεταφορών;
Στην πλειονότητά τους διοχετεύθηκαν για να βάζουν σφραγίδες και να αρχειοθετούν στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, ενώ ορισμένοι τοποθετήθηκαν σε θέσεις γραμματειακής υποστήριξης σε δικαστήρια και εισαγγελίες!
Την ίδια ώρα βέβαια, πρέπει να σημειωθεί ότι στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας παραμένουν κηπουροί και ξυλουργοί, οι οποίοι μετά την απομάκρυνση των εξειδικευμένων μηχανικών, βαπτίστηκαν σε ορισμένες περιπτώσεις επιθεωρητές για να μπορέσει να λειτουργεί η ΥΠΑ και να κρύψει η ηγεσία της και του υπουργείου κάτω από το χαλάκι τα χρόνια προβλήματα από τον ευρωπαϊκό οργανισμό πολιτικής αεροπορίας, EASA, που ασκεί και χρέη υποχρεωτικού ελεγκτικού μηχανισμού.
Όπως γίνεται αντιληπτό, οι παθογένειες της ΥΠΑ και οι αδιανόητες πρακτικές που εφαρμόζονται από την αρμόδια διοίκηση και το υπουργείο υπό τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη αποτελούν βόμβα στα θεμέλια της ΥΠΑ.
Η παράνοια ωστόσο δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα, καθώς βασικό επιχείρημα για να τους βγάλουν σε διαθεσιμότητα υπήρξε η επιτακτική ανάγκη μείωσης του Δημοσίου και των λειτουργικών του εξόδων.
Όπως προκύπτει ωστόσο από τα όσα φέρνει το tribune.gr στο φως της δημοσιότητας, οι πρώην υπάλληλοι της ΥΠΑ που απομακρύνθηκαν από την Υπηρεσία με ορατό τον κίνδυνο κατάρρευσής της για να ελαφρυνθεί το Δημόσιο, θα συνεχίσουν να αμείβονται από το ίδιο ακριβώς Δημόσιο.
Με λίγα λόγια, από το Σεπτέμβριο του 2013 μέχρι και χθες που ανακοινώθηκαν οι μετατάξεις τους, το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και το αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών κατάφεραν να ελαφρύνουν το Δημόσιο κατά 0 ευρώ, ενώ πέτυχαν να διαλύσουν μία κομβική Υπηρεσία όπως η ΥΠΑ.
Ελλάς το μεγαλείο σου.