Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Στα Μανιάτικα ο μετροπόντικας – Ποιες περιοχές θα έχουν Μετρό μέχρι το 2019

Στα Μανιάτικα ο μετροπόντικας – Ποιες περιοχές θα έχουν Μετρό μέχρι το 2019
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Ελληνική Κυβέρνηση, Μετρό, Πειραιάς, Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης,

Στα Μανιάτικα στον Πειραιά έφτασε το μεσημέρι της Τετάρτης ο μετροπόντικας, παρουσία του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, της διοίκησης της Αττικό Μετρό, δημάρχων της περιοχής, βουλευτών και εκπροσώπων φορέων.

Πρόκειται για την επέκταση της γραμμής 3 από την Αγ.Μαρίνα προς Πειραιά, μήκους 7,6 χλμ με έξι σταθμούς. Με την ολοκλήρωση του έργου, που αναμένεται στα τέλη του 2020 αρχές 2021, το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας θα συνδεθεί με το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» με μία ενιαία γραμμή 50 χλμ. διάρκειας μόλις 55 λεπτών.

«Σήμερα καλωσορίζουμε τον μετροπόντικα στα Μανιάτικα στον Πειραιά και του ευχόμαστε καλό ταξίδι για το κεντρικό σταθμό του Πειραιά. Το έργο παρά το γεγονός ότι είχε πάρα πολλές παθογένειες έχει προχωρήσει πάρα πολύ και είναι ολοκληρωμένο το 67% της σήραγγας και το 50% του συνολικού έργου» τόνισε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.

Ο ίδιος, πρόσθεσε ότι το 2019 οι συνοικίες του Πειραιά, της Αγ.Βαρβάρας του Κορυδαλλού και της Νίκαιας θα έχουν μετρό, ενώ απηύθυνε έκκληση σε όλες τους συντελεστές της Αττικό Μετρό αλλά και στους περιφερειακούς δήμους να «τρέξουν» καθώς το έργο του μετρό θα συνεχίσει την πορεία του και αναμένεται σε λίγο καιρό να ξεκινήσει ο διαγωνισμός και για τη γραμμή 4. (Άλσος Βεϊκου Γαλάτσι μέχρι το Γουδί μήκους 12,9χλμ με 14 υπόγειους σταθμούς. Το σύνολο της Γραμμής 4 θα έχει 30χλμ μήκους με 33 σταθμούς).

«Η Θεσσαλονίκη είναι σε αντίστοιχη φάση και ολοκληρώνονται τα έργα της σήραγγας ενώ σχεδιάζουμε τα επόμενα έργα και τις επεκτάσεις» τόνισε ο Χ.Σπίρτζης.

Ο υπουργός ανέφερε παράλληλα ότι η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη αλλάζουν σελίδα προαναγγέλλοντας αλλαγές και έργα για τις αστικές συγκοινωνίες.

«Προσανατολιζόμαστε σε μία άλλη λογική ιδιαίτερα με τη γραμμή 4 του μετρό να υπάρχουν μικρά λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που θα μετακινούν του πολίτες από τις γειτονιές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης στους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς» πρόσθεσε και τόνισε ότι στην επέκταση της γραμμής 3 του μετρό υπήρχαν πάρα πολλά προβλήματα κακού σχεδιασμού και μελετών, «νόμοι δεν επέτρεπαν την καταβολή του ΦΠΑ, δεν υπήρχαν εγκρίσεις περιβαλλοντικών όρων και δεν είχαν ολοκληρωθεί οι αρχαιολογικές εργασίες, με αποτέλεσμα το έργο να καθυστερεί για πολλούς μήνες».

Σχετικά άρθρα