Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Ποιο είναι το σχέδιο της ΕΛ.ΑΣ. για την αντιμετώπιση των βανδαλισμών στα ΜΜΜ

Ποιο είναι το σχέδιο της ΕΛ.ΑΣ. για την αντιμετώπιση των βανδαλισμών στα ΜΜΜ
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αστυνομία, ΗΣΑΠ, Λεωφορεία, Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, Μετρό, Τρόλεϊ,

Σχέδιο για την αντιμετώπιση του ολοένα και αυξανόμενου φαινομένου των βανδαλισμών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, επεξεργάζεται η Ελληνική Αστυνομία (ΕΛ.ΑΣ.).

Σύμφωνα με το σχέδιο, θα τοποθετηθούν μυστικοί αστυνομικοί σε ρόλο επιβάτη μέσα σε λεωφορεία, τρόλεϊ, συρμούς μετρό και ΗΣΑΠ.

Το ρεπορτάζ της εφημερίδας “Ελεύθερος Τύπος” αναφέρει πως το σχέδιο αστυνομικής δράσης αναθεωρήθηκε και προσαρμόστηκε στα νέα δεδομένα, με κυρίαρχη στόχευση τις συλλήψεις δραστών τέτοιων καταστροφών, οι οποίες σύμφωνα με τις αστυνομικές εκτιμήσεις θα λειτουργήσουν αποτρεπτικά στη συνέχιση αυτού του μπαράζ βανδαλισμών.

Σύμφωνα με την εφημερίδα “Καθημερινή”, τα τελευταία εικοσιτετράωρα 200 αστυνομικοί με πολιτικά, κυρίως από την υποδιεύθυνση Κρατικής Ασφάλειας και δευτερευόντως από υπηρεσίες ένστολης αστυνόμευσης, απασχολούνται αποκλειστικά και μόνο με το θέμα των βανδαλισμών στα ΜΜΜ, δίχως σε αυτούς να προσμετρώνται οι δικυκλιστές της Αμεσης Δράσης, που επίσης έχουν εντολή να επιτηρούν σταθμούς μετρό και ηλεκτρικού.

Το προηγούμενο επιχειρησιακό σχέδιο της ΕΛ.ΑΣ. για την αποτροπή επιθέσεων σε μέσα μαζική μεταφοράς, με βανδαλισμούς-καταστροφές ακυρωτικών μηχανημάτων και θυρών, έπασχε από την εγκατάλειψη θέσης αστυνομικών που έχουν επιφορτιστεί την υλοποίησή του.

Αξιωματικοί της Αστυνομίας είχαν διαπιστώσει ότι ένα μεγάλο ποσοστό από τους περίπου 200 αστυνομικούς που συμμετείχαν στον σχεδιασμό, σε κρυφές και εμφανείς περιπολίες σε μέσα μαζικής μεταφοράς, γίνονταν «αόρατοι» και δεν εντοπίζονταν στα σημεία που είχαν προκαθοριστεί να περιπολούν.

Από τους αιφνιδιαστικούς ελέγχους επικεφαλής αξιωματικών, πολλοί αστυνομικοί διαπιστώθηκε ότι απουσίαζαν από τις θέσεις τους και σε κάποιους από αυτούς επιβλήθηκαν ποινές χρηματικών προστίμων.

Ο σχεδιασμός προέβλεπε μεγάλος αριθμός αστυνομικών της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. να εκτελεί υπηρεσία στατικής φύλαξης έξω από σταθμούς του μετρό-ΗΣΑΠ και στάσεις λεωφορείων όπου είχαν παρατηρηθεί επιθέσεις, ενώ υπήρξε ενεργοποίηση αστυνομικών της Υποδιεύθυνσης Κρατικής Ασφάλειας (περίπου 100 τον αριθμό) και Ομάδων Πρόληψης Καταστολής Εγκληματικότητας (ΟΠΚΕ).

Σχετικά άρθρα