Να κάνει τον Πειραιά ένα από τα 30 κορυφαία λιμάνια του κόσμου έως το 2018 φιλοδοξεί η Cosco, αυξάνοντας τον όγκο των εμπορευματοκιβωτίων κατά 35%.
Οπως δήλωσε σε συνέντευξή του στο Reuters ο νέος διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ Fu Cheng Qiu, σκοπεύει να αυξήσει την κίνηση εμπορευματοκιβωτίων του λιμανιού σε ό,τι αφορά την χωριτικότητα στα 5 εκατ. TEU έως το 2018, προκειμένου η Ελλάδα να μετατραπεί σε έναν κόμβο μεταφόρτωσης για το ταχέως αναπτυσσόμενο εμπόριο μεταξύ της Ασίας και της Ανατολικής Ευρώπης.
“Εάν φτάσουμε σε αυτό το επίπεδο το λιμάνι του Πειραιά θα βρεθεί μεταξύ των 30 μεγαλύτερων λιμανιών εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως” δήλωσε.
Στην 5η θέση των πιο πολυσύχναστων λιμανιών στην Ευρώπη
Η σχεδιαζόμενη επέκταση θα φέρει τον Πειραιά στην 5η θέση των πιο πολυσύχναστων λιμανιών στην Ευρώπη, από την 8η θέση, προσπερνώντας στην κατάταξη το λιμάνι Αλχεθίρας στην Ισπανία και το λιμάνι της Βαλένθια.
Όπως δήλωσε ο Fu Cheng Qiu οι πρόσθετες επενδύσεις θα γίνουν κυρίως για την αναβάθμιση του ναυπηγοεπισκευαστικού τομέα, της υλικοτεχνικής υποστήριξης και της κρουαζιέρας, προσθέτοντας ότι το Νοέμβριο θα είναι έτοιμο το λεπτομερές επιχειρηματικό σχέδιο.
“Μέσω των επενδύσεών μας, θέλουμε να δημιουργήσουμε περισσότερες θέσεις εργασίας προς όφελος της τοπικής κοινωνίας”, δήλωσε.
Σημειώνεται ότι η Cosco με βάση τη συμφωνία ιδιωτικοποίησης που έχει συνάψει με την Ελλάδα, πρέπει να ολοκληρώσει επενδύσεις περίπου 300 εκατ. ευρώ σε διάστημα πέντε ετών πριν αγοράσει ένα επιπλέον μερίδιο 16% του λιμανιού.