Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Αντέχει το “Παναγία Τήνου” και οι προσπάθειες συνεχίζονται

Αντέχει το “Παναγία Τήνου” και οι προσπάθειες συνεχίζονται
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Ναυάγια, Παναγία Τήνου, Πειραιάς,

Ιδιώτες δύτες υπό τον συντονισμό ειδικών συνεργείων θα πραγματοποιήσουν σήμερα νέα έρευνα στα ύφαλα του επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου «Παναγία Τήνου», στο οποίο προκλήθηκε χθες εισροή υδάτων και έχει παρουσιάσει επικίνδυνη δεξιά κλίση 40 μοιρών στο λιμάνι του Πειραιά στην πύλη Ε4. Στόχος είναι να εντοπιστεί το ρήγμα που προκάλεσε την εισροή και να στεγανοποιηθεί, αλλά και να τεθεί σε εφαρμογή το σχέδιο για απάντληση των υδάτων.

Δύτες που βούτηξαν και χθες στο ίδιο σημείο δεν μπόρεσαν να διακρίνουν πολλά πράγματα λόγω των θολών νερών από τη λάσπη, καθώς πιθανολογείται ότι το «Παναγία Τήνου» πρέπει να έχει καθίσει στο έδαφος του βυθού και η κατάσταση να έχει σταθεροποιηθεί. Το βάθος στο συγκεκριμένο σημείο, σύμφωνα με εκτιμήσεις, πρέπει να φτάνει τα οκτώ μέτρα, όσο και το ύψος του πλοίου.

Στο σημείο έχουν τοποθετηθεί πλωτά αντιρρυπαντικά φράγματα, ενώ παράλληλα βρίσκονται εκεί δύο αντιρρυπαντικά σκάφη και δύο ρυμουλκά για λόγους ασφαλείας, καθώς το πλοίο πιθανόν έχει μικρή ποσότητα καυσίμων, που δεν έχει ακόμα προσδιοριστεί.

Το «Παναγία Τήνου» ήταν δεμένο στην πύλη Ε4, δίπλα από τα πλοία που δένουν στην πύλη Ε3 και εκτελούν καθημερινά δρομολόγια για Κρήτη. Πλοίο που βρισκόταν δίπλα του χρειάστηκε να μετακινηθεί σε άλλο σημείο του λιμανιού, ενώ μετά το χθεσινό περιστατικό θα εξεταστεί για λόγους ασφαλείας εάν θα γίνει επανακαθορισμός των θέσεων των πλοίων που θα συνδέουν τον Πειραιά με την Κρήτη.

Ήδη από τις 18 Απριλίου το ΝΑΤ σε σχετική επιστολή του προς την Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων του υπουργείου Ναυτιλίας είχε αναφέρει ότι από ενημέρωση του φύλακα του πλοίου το «Παναγία Τήνου» είχε παρουσιάσει επικίνδυνη κλίση προς τα δεξιά λόγω εισροής υδάτων. Αυτό ανέφεραν σε χθεσινή τους ανακοίνωση τα ναυτεργατικά σωματεία, Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΝ), Πανελλήνια Ένωση Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής (ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ) , Πανελλήνια Επαγγελματική Ένωση Μαγείρων (ΠΕΕΜΑΓΕΝ) , Πανελλήνια Ένωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών – Ναυαγοσωστικών (ΠΕΠΡΝ) και Πανελλήνια Ένωση Συνταξιούχων ΝΑΤ ΠΕΣ/ΝΑΤ .

Προσθέτουν ότι «το υπουργείο Ναυτιλίας και οι υπηρεσίες του δεν έκαναν καμία ενέργεια με βάση τα καταγγελλόμενα, αντίθετα με την σημερινή εξέλιξη της βύθισης του πλοίου προστίθενται χρέη στο ΝΑΤ σε βάρος των ασφαλισμένων του».

Το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο είχε κατασχέσει το «Παναγία Τήνου», το γνωστό στις Δυτικές Κυκλάδες «Άγιος Γεώργιος».

Συγκεκριμένα το ΝΑΤ ανέφερε σε σχετική ανακοίνωση το Δεκέμβριο του 2015: «Το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο – Ν.Α.Τ. προέβη στην αναγκαστική κατάσχεση του Ε/Γ – Ο/Γ πλοίου ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ (πρώην ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ) Ν.Π. 9913, σύμφωνα με τις κείμενες περί ΝΑΤ διατάξεις, λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών. Στην συνέχεια θα προχωρήσει στον εκπλειστηριασμό του εν λόγω πλοίου προκειμένου να εισπράξει τις οφειλόμενες εισφορές, ασκώντας παράλληλα όλα τα προβλεπόμενα εκ του νόμου δικαιώματα του».

Σχετικά άρθρα