Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Με ιδιώτες η κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό

Με ιδιώτες η κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Μετρό, Χρήστος Σπίρτζης,

Μέχρι τον Μάρτιο του 2017 θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί όσο γίνεται περισσότερα έργα που χρηματοδοτούνται από το τρέχον πρόγραμμα ΕΣΠΑ το οποίο λήγει στο τέλος του χρόνου.

Αυτό θα πρέπει να γίνει, όπως ανέφερε την Τρίτη, ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, αμέσως μετά τη συνάντηση που είχε με τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων Βέρνερ Χόγιερ, προκειμένου να μην χαθούν χρήματα και να μεταφερθούν όσο γίνεται λιγότερα έργα-γέφυρες στο νέο ΕΣΠΑ (ΣΕΣ).

Με τον τρόπο αυτό θα υπάρχουν περισσότερα (μη δεσμευμένα) χρήματα προκειμένου να μπουν μπροστά νέα έργα.

Όπως διευκρινίστηκε την Τρίτη, μόνο για το Μετρό της Θεσσαλονίκης, όπου οι εργασίες έχουν σταματήσει από τον Δεκέμβριο του 2014 (η λύση για το μέλλον του έργου αναμένεται μέσα στο Νοέμβριο) υπάρχει παράταση της χρηματοδότησης έως τον Μάρτιο του 2020.

Σε ό,τι αφορά το Μετρό, ο υπουργός Υποδομών, τόνισε ότι οι σκέψεις είναι η γραμμή 4 -από το Άλσος Βεϊκου έως τη Λυκόβρυση- συνολικού προϋπολογισμού 3,35 δισ. να βγει από το νέο ΕΣΠΑ και η χρηματοδότηση της να γίνει από το λεγόμενο πακέτο Γιούνκερ και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.

Για το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 Άλσος Βεΐκου-Γουδί, ύψους 1,4 δισ. ευρώ, από το Υποδομών λένε ότι είναι έτοιμοι να το δημοπρατήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2016.

Η κατασκευή του έργου να γίνει από ιδιώτες και η λειτουργία να ανατεθεί στη ΣΤΑΣΥ.

Σύμφωνα με κύκλους του υπουργείου, η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων στα έργα μετρό ανέβασε το ποσοστό της συμμετοχής της στο 75%.

Σχετικά άρθρα