Περίπου 9.600 είναι οι τηλεφωνικές κλήσεις αλλά και οι επισκέψεις στον τραπεζικό διαμεσολαβητή το 2013, σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα.
Όπως αναφέρει το Γραφείο Μεσολαβητή Τραπεζικών Επενδυτικών Υπηρεσιών (ΜΤΕΥ), εξ αυτών οι 8.475 αφορούσαν συναλλαγές ιδιωτών και οι 563 επαγγελματιών.
Παράλληλα, σύμφωνα με τον Μεσολαβητή Τραπεζικών και Επενδυτικών Υπηρεσιών κ. Δημήτρη Παυλάκη το Γραφείο έλαβε και 1.508 γραπτά παράπονα.
Πολλά αιτήματα αφορούσαν ρυθμίσεις ληξιπρόθεσμων οφειλών και τη μετατροπή δανείων χορηγηθέντων σε ελβετικό φράγκο, τόσο ιδιωτών όσο και επιχειρηματιών. Συνήθεις ήταν οι διαφωνίες ως προς την παροχή πρόσθετων εξασφαλίσεων, λόγω μείωσης της αξίας των υπέγγυων ακινήτων, καθώς και ο συμψηφισμός ληξιπρόθεσμων οφειλών δανειοληπτών με το υπόλοιπο λογαριασμών τους καταθέσεων, κοινών ή ατομικών ή μισθοδοσίας και η ανάκληση της εντολής παρακράτησής της.
Επίσης, αφορούσαν καταγγελίες συμβάσεων δανείων ή πιστωτικών καρτών σε περίπτωση αίτησης των συναλλασσομένων για ένταξή τους στον Ν. 3869/2010 περί ρύθμισης των οφειλών υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων, την αναγκαστική εγγραφή βαρών σε ακίνητα των οφειλετών και την απόρριψη αιτημάτων χορήγησης πιστώσεων ή αύξησης ορίου.
Συχνές ήταν ακόμα οι διαμαρτυρίες σχετικά με τον τρόπο όχλησης από εταιρίες ενημέρωσης οφειλετών για ληξιπρόθεσμες οφειλές.