Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Εύη Σιμοπούλου
Δημοσιογράφος

Apple: Μειώνει τις τιμές του iPhone στην Κίνα εν μέσω έντονου ανταγωνισμού με τη Huawei

Apple: Μειώνει τις τιμές του iPhone στην Κίνα εν μέσω έντονου ανταγωνισμού με τη Huawei
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Apple, Huawei, iPhone, Κινητά Τηλέφωνα,

Η Apple ξεκίνησε μια επιθετική καμπάνια με προσφορές στον επίσημο ιστότοπό της Tmall στην Κίνα, προσφέροντας εκπτώσεις έως και 2.300 γιουάν (318 δολάρια) σε επιλεγμένα μοντέλα iPhone.

Οι εκπτώσεις έρχονται καθώς ο αμερικανικός τεχνολογικός γίγαντας επιδιώκει να διατηρήσει τη θέση του στην αγορά των high-end smartphones, όπου αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό από εγχώριους αντιπάλους όπως η Huawei.

Με διάρκεια από τις 20 έως τις 28 Μαΐου, πρόκειται για την πιο μεγάλη εκπτωτική περίοδο από εκείνη που προσέφερε η Apple τον Φεβρουάριο.

Διπλάσιες μειώσεις στις τιμές των high-end smartphones σε σχέση με τον Φεβρουάριο

Ενώ η υψηλότερη έκπτωση στην καμπάνια του Φεβρουαρίου ήταν 1.150 γιουάν, αυτή τη φορά οι εκπτώσεις φτάνουν μέχρι και τα 2.300 γιουάν.

Η πιο μεγάλη έκπτωση ισχύει για το μοντέλο iPhone 15 Pro Max 1TB, ενώ σε άλλα μοντέλα παρατηρούνται επίσης σημαντικές μειώσεις τιμών.

Για παράδειγμα, η έκδοση 128 GB του βασικού μοντέλου iPhone 15 έχει έκπτωση 1.400 γιουάν, σύμφωνα με τα στοιχεία που ελέγχει το Reuters τη Δευτέρα.

Η αυξημένη ανταγωνιστική πίεση προς την Apple έρχεται μετά την παρουσίαση από την Huawei τον περασμένο μήνα της νέας σειράς high-end smartphones της, το Pura 70, μετά το λανσάρισμα του Mate 60 τον περασμένο Αύγουστο.

Η προηγούμενη ενέργεια εκπτώσεων που πραγματοποίησε η Apple τον Φεβρουάριο φαίνεται ότι βοήθησε την εταιρεία να μετριάσει την επιβράδυνση των πωλήσεων στην Κίνα.

Αυξήθηκαν οι αποστολές της Apple στην Κίνα

Τον Μάρτιο οι αποστολές της Apple στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 12%, σύμφωνα με υπολογισμούς του Reuters που βασίζονται σε στοιχεία της China Academy of Information and Communications Technology (CAICT).

Αυτό σηματοδοτεί σημαντική βελτίωση σε σχέση με τους δύο πρώτους μήνες του 2024, όταν η εταιρεία παρουσίασε πτώση 37% στις πωλήσεις της.

Σχετικά άρθρα