Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Νέα αναπτυξιακή εποχή για ΟΠΑΠ και το δίκτυο πρακτορείων

Νέα αναπτυξιακή εποχή για ΟΠΑΠ και το δίκτυο πρακτορείων
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για ΟΠΑΠ,

Κανονικά προχωρά ο ΟΠΑΠ το πρόγραμμα ανάπτυξης νέων προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και την αναβάθμιση του δικτύου των πρακτόρων. Καθοριστικό ρόλο στο σχεδιασμό της διοίκησης διαδραματίζει η νέα σύμβαση με το δίκτυο συνεργατών η οποία είναι συμβατή με το νέο κανονισμό πρακτόρων της Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (ΕΕΕΠ). Ο ΟΠΑΠ καλείται, μάλιστα, να συμμορφωθεί με το νέο κανονισμό μέχρι τις 7 Μαρτίου, χρονοδιάγραμμα που πρόκειται να τηρήσει η διοίκηση της εταιρείας, βάζοντας τέλος στα πολύμηνα παζάρια με τους εκπροσώπους των πρακτόρων. Επισημαίνει, επίσης, πως με τη νέα σύμβαση, «παρά τις δύσκολες συνθήκες στην αγορά, ο ΟΠΑΠ με την επένδυσή του, δημιουργεί ένα ασφαλές και σταθερό περιβάλλον στο δίκτυο των πρακτόρων του για τα επόμενα 5 χρόνια».

Στον ΟΠΑΠ υποστηρίζουν πως η επένδυση στο δίκτυο των πρακτορείων, με στόχο την κοινή ανάπτυξή τους , αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα. Το συγκεκριμένο «σύνθημα» έχει τονίσει πολλές φορές η διοίκηση και στις συναντήσεις που έγιναν τις τελευταίες εβδομάδες ανά την Ελλάδα με τους πράκτορες όπου παρουσιάστηκαν και τα σχέδια ανάπτυξης.

Ο ΟΠΑΠ, όπως επισημαίνει η διοίκηση, «συνεχίζει να επενδύει στο δίκτυο του, τη ραχοκοκαλιά της επιχειρηματικής του δραστηριότητας, ώστε να ενδυναμώσει τα θεμέλια για την από κοινού μελλοντική ανάπτυξη της εταιρείας και των πρακτόρων της. Στόχος της επένδυσης είναι η εξέλιξη των πρακτορείων σε τοπικούς προορισμούς διασκέδασης και η μεγιστοποίηση της προοπτικής τους».

Με αυτόν τον τρόπο, προσθέτουν, «ο ΟΠΑΠ και οι πράκτορες του χτίζουν μαζί ένα ισχυρό μέλλον. Οι επενδύσεις στο δίκτυο «απαντούν» στις εξελισσόμενες προσδοκίες των πελατών και τον εντεινόμενο ανταγωνισμό». «Η αμοιβαία ανάπτυξη ΟΠΑΠ και πρακτόρων βασίζεται κυρίως στην ανταπόκρισή τους στις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών, μέσα σε ένα δυναμικό και μεταβαλλόμενο περιβάλλον».

Το δίκτυο των πρακτορείων «είναι η ραχοκοκαλιά και το πρόσωπο των δραστηριοτήτων του ΟΠΑΠ, παίζοντας βασικό ρόλο στην παροχή παιχνιδιών, την προσέλκυση και την εξυπηρέτηση των πελατών και τη συνολική εμπειρία τους. Η αγορά και οι ανάγκες αλλάζουν, ο ανταγωνισμός εντείνεται και οι πελάτες είναι πιο ενημερωμένοι και απαιτητικοί από ποτέ. Ζητούν ένα χώρο ψυχαγωγίας, που διαθέτει σύγχρονο ύφος, προσφέρει περισσότερες επιλογές, παρέχει αναβαθμισμένα προϊόντα και υπηρεσίες και αξιοποιεί νέες τεχνολογίες».

Για το λόγο αυτό, «η στρατηγική πίσω από την επένδυση του ΟΠΑΠ στο δίκτυό του είναι η εξέλιξη των πρακτορείων και η μεταμόρφωσή τους σε σύγχρονους τοπικούς προορισμούς ψυχαγωγίας». Ετσι, «παρά τη συνεχιζόμενη κρίση, ο ΟΠΑΠ υλοποιεί μια από τις μεγαλύτερές εν εξελίξει επενδυτικές και επιχειρηματικές πρωτοβουλίες στην Ελλάδα ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ. Οι επενδύσεις στο δίκτυο παίζουν ρόλο-κλειδί για την ανάπτυξη του ΟΠΑΠ και των πρακτόρων του. Δημιουργούν αξία και οφέλη και τους καθιστούν πιο ανταγωνιστικούς και ελκυστικούς για τους πελάτες».

Η νέα σύμβαση

Κομβικό ρόλο σε αυτό παίζει η νέα σύμβαση ΟΠΑΠ – πρακτόρων «που έχει καταρτιστεί με βάση εμπορικά κριτήρια και ανταποκρίνεται πλήρως στα δεδομένα της εποχής, είναι δίκαιη και καθιερώνει πολιτικές και εργαλεία που δίνουν ώθηση στην ανάπτυξη του δικτύου της εταιρείας και μάλιστα εξασφαλίζει τη σταθερότητα για την επόμενη πενταετία. Επίσης συμβάλει καθοριστικά στην αναβάθμιση της σχέσης του ΟΠΑΠ με το δίκτυό του και τον μετασχηματισμό των πρακτορείων του».

Η νέα σύμβαση «ξεκαθαρίζει το τοπίο στην πολιτική προμηθειών, καθιερώνοντας συντελεστή προμήθειας στα καθαρά έσοδα από τα παιχνίδια, κάνοντας την κατάσταση πιο απλή για τον ΟΠΑΠ και τους πράκτορες του. Η πολιτική προμηθειών δημιουργεί σταθερό πλαίσιο, επιβεβαιώνοντας τον μακροπρόθεσμο προσανατολισμό του ΟΠΑΠ, που βάζει στο επίκεντρο της στρατηγικής του τη δημιουργία αναπτυξιακών προοπτικών και προστιθέμενης αξίας για το δίκτυο των πρακτόρων του, μέσα σε ένα δύσκολο και εξελισσόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον».

Οι επενδύσεις

Όπως είχε τονίσει η διοίκηση και στις πρόσφατες παρουσιάσεις στους πράκτορες, «ο ΟΠΑΠ εξελίσσει το δίκτυο του, επενδύοντας σε τρεις πυλώνες: τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, το ίδιο το κατάστημα και την υποστήριξη του πράκτορα. Οι επενδύσεις στο δίκτυο έχουν ως στόχο τη διασφάλιση των προοπτικών αυτού του πολύτιμου πόρου».

«Μέσα από τις επενδύσεις στο δίκτυο, οι οποίες εστιάζουν σε τρεις πυλώνες: τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, τα καταστήματα και την υποστήριξη στον πράκτορα ο ΟΠΑΠ προσφέρει στους πράκτορες του περισσότερες ευκαιρίες και εργαλεία για να προσελκύσουν πελάτες και να καλύψουν ακόμη και τις πιο υψηλές απαιτήσεις, μέσα σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο, μεταβαλλόμενο και ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον».

Προτεραιότητα του ΟΠΑΠ είναι «η ανάπτυξη ενός χαρτοφυλακίου παγκόσμιας κλάσης, με ελκυστικά, νέα και αναβαθμισμένα προϊόντα και υπηρεσίες προς όφελος του δικτύου του. Το μεγαλύτερο μέρος αυτής της επένδυσης θα πραγματοποιηθεί εντός του 2017, οπότε οι πράκτορες θα έχουν στη διάθεσή τους περισσότερα εργαλεία και ευκαιρίες για να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών τους, να αναπτύξουν τη συνολική δραστηριότητά τους και να ενισχύσουν τα έσοδά τους (για παράδειγμα, τα virtual games μπορούν να ενισχύσουν τα έσοδα βάσει δεδομένων της εταιρείας Inspired και παραδειγμάτων που αντλούνται από την αντίστοιχη εμπειρία της Ιταλικής αγοράς)».

Ο ΟΠΑΠ θα προχωρήσει με τη σημαντική αυτή επένδυση στα προϊόντα και τις υπηρεσίες του, έως το δεύτερο εξάμηνο του 2018 για:

· Την αναβάθμιση του Πάμε Στοίχημα, του ιπποδρομιακού στοιχήματος, του ΚΙΝΟ και του ΤΖΟΚΕΡ
· Την εισαγωγή παιγνιομηχανημάτων (Παιχνίδια Play), νέων υπηρεσιών πληρωμών μέσω Tora, virtual games της Inspired και συσκευών αυτόματης εξυπηρέτησης SSBTs
· Την αναβάθμιση της πληροφοριακής υποδομής, ώστε να διευκολυνθεί η εξυπηρέτηση του πελάτη και η αναβάθμιση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών.

Επιπλέον, μετά και την πρόσφατη αλλαγή στον κανονισμό για τα παιγνιομηχανήματα (Παιχνίδια Play), η πλήρης αξιοποίηση των παιγνιομηχανημάτων – τόσο μέσα από ένα μεγάλο μέρος του δικτύου των πρακτορείων, όσο και μέσα από τα αποκλειστικά gaming halls – αποτελεί ξεκάθαρη εταιρική προτεραιότητα για το 2017.

Μέχρι σήμερα, οι επενδύσεις που έχει κάνει ο ΟΠΑΠ για να αναβαθμίσει το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων και των υπηρεσιών του έχουν δημιουργήσει επιπλέον τζίρο 500 εκατ. ευρώ και επιπλέον έσοδα ύψους 40 εκατ. ευρώ για τους πράκτορες.

Η επένδυση στο δίκτυο «γίνεται με επίκεντρο το ίδιο το κατάστημα, φέρνοντας το κατάλληλο κατάστημα στην κατάλληλη τοποθεσία και δημιουργώντας ένα ελκυστικό περιβάλλον που ενισχύει την εμπειρία του πελάτη στα πρακτορεία. Η ανάπτυξη του δικτύου υλοποιείται βάσει εμπορικών και τεχνοκρατικών κριτηρίων, τα οποία ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προσδοκίες της αγοράς και ωφελούν τόσο την εταιρεία όσο και τους πράκτορές της».

Ως μέρος μόνο της διαδικασίας βελτιστοποίησης του δικτύου και την αλλαγή τοποθεσίας 450 καταστημάτων δημιουργήθηκαν για τους πράκτορες αυξημένα έσοδα, είχε υποστηρίξει προ ημερών η διοίκηση. «Με τις επενδύσεις και το πλάνο ανάπτυξης του δικτύου του ΟΠΑΠ, οι πελάτες επωφελούνται από την καλύτερη τοποθεσία των πρακτορείων, αλλά και το περιβάλλον τους που αναβαθμίζει την παικτική εμπειρία συνολικά».

«Η επένδυση στο δίκτυο γίνεται και μέσα από την επέκταση του επιπέδου της εξυπηρέτησης προς τους πράκτορες. Σήμερα, οι πράκτορες του ΟΠΑΠ έχουν πρόσβαση σε εξατομικευμένες υπηρεσίες υποστήριξης και εκπαίδευσης, μέσω ειδικευμένων ομάδων και τεχνολογικών εργαλείων, που προσθέτουν αξία και τους βοηθούν να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους πελάτες τους, να αναβαθμίσουν τα πρακτορεία τους και να αναπτύξουν την επιχειρηματική τους δραστηριότητα».

Τέλος, «τo 2016, περισσότερα από 500 πρακτορεία συμμετείχαν στο πρόγραμμα Retail Excellence και σε εκπαιδεύσεις της εταιρείας, που συνέβαλαν στη δημιουργία επιπλέον προμηθειών 1,5 εκατ. Ευρώ για τα πρακτορεία αυτά». Επίσης, «οι κεντρικές συμφωνίες του ΟΠΑΠ με προμηθευτές για εξοπλισμό και υπηρεσίες οδηγούν σε σημαντικές εξοικονομήσεις για τους πράκτορες. Νέες κεντρικές συμφωνίες για την ασφάλιση των πρακτορείων και την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος (εξοικονόμηση 32% για ένα μέσο πρακτορείο) δημιουργούν επιπλέον οικονομικά οφέλη για τους πράκτορες».

Οι αντιδράσεις

Σημειώνεται πως η νέα σύμβαση έχει συμφωνηθεί μεταξύ ΟΠΑΠ και ομοσπονδίας πρακτόρων, αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν αντιδράσεις από συνδικαλιστικούς εκπροσώπους της Βόρειας Ελλάδας. Μάλιστα, ορισμένοι εξ’ αυτών πιέζουν τους πράκτορες να μην υπογράψουν τη νέα σύμβαση με το επιχείρημα πως δεν θα τους επιτρέψουν να εγκαταστήσουν VLTs στα πρακτορεία τους, όταν η διοίκηση του ΟΠΑΠ έχει ξεκαθαρίσει εδώ και μήνες πως με βάση το νέο κανονισμό, τα πρακτορεία θα έχουν τη δυνατότητα εγκατάστασης παιχνιδομηχανών

Σχετικά άρθρα