Τον Οκτώβριο ξεκινούν τα εκπαιδευτικά προγράμματα της Τράπεζας Πειραιώς, Digital Marketing Practitioner και e-Commerce Project Manager ανανεωμένα και ενισχυμένα με το πρωτοποριακό διήμερο Digicamp και τα Strategy Case Studies, αντίστοιχα.
Τι αναφέρει η ανακοίνωση της τράπεζας
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της Τράπεζας Πειραιώς, το Digital Marketing Practitioner (Οκτώβριος 2016–Φεβρουάριος 2017) είναι το πλέον ενημερωμένο, πρακτικό και ανταποδοτικό σε γνώσεις και δεξιότητες εκπαιδευτικό πρόγραμμα για το digital marketing, με συνολική διάρκεια 115 ώρες. Ξεκινώντας με ένα τρίωρο crash course, στο οποίο παρέχονται οι απαραίτητες βασικές γνώσεις για την καλύτερη παρακολούθηση ανεξαρτήτως πρότερης εμπειρίας, το πρόγραμμα συνδυάζει αρμονικά και ισορροπημένα τη θεωρία με την πρακτική εξάσκηση, ώστε οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν εξειδίκευση στο digital marketing.
Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με το πρωτοποριακό διήμερο Digicamp. Για πρώτη φορά, στην Ελλάδα, η πρακτική άσκηση συνδυάζεται με την επαγγελματική δικτύωση και την ψυχαγωγία, σε ένα διήμερο camp στο Domotel Kastri. Κατά τη διάρκεια της διήμερης παραμονής στο camp, το οποίο περιλαμβάνει διαμονή, πλήρη διατροφή και συμμετοχή σε events, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εφαρμόσουν απερίσπαστοι, αποτελεσματικά και στην πράξη, τα εργαλεία και τις τεχνικές του digital marketing.
Συνεργαζόμενοι σε ομάδες, έχοντας στη διάθεσή τους όσο χρόνο χρειάζεται, θα αναλάβουν τη διαμόρφωση digital marketing στρατηγικής για μεγάλες εταιρείες, που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά.
Το e-Commerce Project Manager (Οκτώβριος 2016–Ιανουάριος 2017) είναι το μοναδικό ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην Ελλάδα για τον ραγδαία αναπτυσσόμενο κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Μέσα σε 80 ώρες διδασκαλίας αναλύονται σε βάθος οι τεχνικές σχεδιασμού, λειτουργίας και προώθησης ενός επιτυχημένου και κερδοφόρου e-shop σε B2C ή B2B τομείς.
Τα Strategy Case Studies έρχονται να συμπληρώσουν την εκπαιδευτική διαδικασία, αναδεικνύοντας και αναλύοντας τη στρατηγική και τη μεθοδολογία των πλέον επιτυχημένων ελληνικών e-shops, παρέχοντας πολύτιμα συμπεράσματα για την αξιοποίηση της γνώσης που αποκτούν οι συμμετέχοντες κατά τη διάρκεια του προγράμματος.
Οι συνολικά 37 εισηγητές- Έλληνες και ξένοι κορυφαίοι επαγγελματίες- εξασφαλίζουν τον αποτελεσματικό και σε βάθος συνδυασμό της θεωρητικής κατάρτισης και της πρακτικής εξάσκησης. Επιπλέον, οι συμμετέχοντες αποκτούν τη βεβαίωση Market Motive και προετοιμάζονται για την πιστοποίηση OMCA (Online Marketing Certified Associate), την πιο αναγνωρίσιμη διεθνή πιστοποίηση για Digital Marketing.
Ο σχεδιασμός και συντονισμός της εκπαιδευτικής διαδικασίας γίνεται από τον Παναγιώτη Γκεζερλή, CEO της Convert Group eBusiness Consulting, καταξιωμένο στέλεχος του χώρου, ο οποίος έχει επιμεληθεί την εκπαίδευση εκατοντάδων στελεχών στην e-Academy και στο eBusiness, γενικότερα.
Το Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας «Εξέλιξη», μέλος του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς, είναι πιστοποιημένο Κέντρο Διά Βίου Μάθησης, το οποίο παρέχει υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες στους αναδυόμενους τομείς της οικονομίας και έχει στόχο την υποστήριξη της βιώσιμης επιχειρηματικότητας.
Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφή στο site της «Εξέλιξης».