Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Greek Trade Abroad: Καινοτομία στην προβολή των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό

Greek Trade Abroad: Καινοτομία στην προβολή των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για ΕΒΕΑ, Θερμοκοιτίδα νεοφυών Επιχειρήσεων Αθήνας,

Να μετατρέψουν την ιδέα τους σε επιχείρηση, με την υποστήριξη του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών, είχαν την ευκαιρία 42 νεοφυείς ομάδες μέσα από το έργο της Θερμοκοιτίδας Υποστήριξης Νεοφυών Επιχειρήσεων Αθήνας – Θ.Ε.Α. του ΕΒΕΑ.

Με την έναρξη της λειτουργίας της Θερμοκοιτίδας σε έναν ειδικά διαμορφωμένο και πλήρως εξοπλισμένο χώρο, αναδείχθηκε ένα «φυτώριο» καινοτόμων επιχειρήσεων, στην καρδιά της Αθήνας. Σκοπός του ΕΒΕΑ ήταν και παραμένει να συμβάλει, όχι μόνο στη μείωση του απαιτούμενου αρχικού κεφαλαίου, αλλά κυρίως στην υπέρβαση μιας σειράς εμποδίων και προβλημάτων που οι νεοφυείς επιχειρήσεις καλούνται να αντιμετωπίσουν.

Ενδεικτικό παράδειγμα αποτελεί η Greek Trade Abroad

H ιδέα της Greek Trade Abroad είναι η δημιουργία ενός δικτύου συνεργατικών σημείων λιανικής πώλησης, προβολής και προώθησης σε κεντρικά εμπορικά σημεία πόλεων του εξωτερικού, όπου επιλεγμένοι παραγωγοί-έμποροι θα έχουν τη δυνατότητα να τοποθετήσουν τα προϊόντα-εμπορεύματά τους με ελάχιστο συγκριτικά κόστος σε σχέση με το υφιστάμενο κανάλι διανομής και το κόστος της επένδυσης σε ένα εξ ολοκλήρου δικό τους κατάστημα.

Οι παραγωγοί-έμποροι έχουν παρουσία σε ξένες αγορές, χωρίς ενδιάμεσους, με ελάχιστο κόστος, ανταγωνιστικές τιμές και άμεση απόσβεση της επένδυσής τους. Παράλληλα ενισχύουν την αναγνωρισιμότητά τους και καλλιεργούν μια, έστω και μικρή, καταναλωτική τάση, ώστε σταδιακά να δημιουργούνται οι προϋποθέσεις κάμψης της αντίστασης των υφιστάμενων καναλιών διανομής και να προσελκύονται νέοι διανομείς.

Οι εξαγωγείς αποκτούν μια «γωνιά» προβολής-προώθησης και πώλησης των προϊόντων τους, σε έναν «συνεργατικό» χώρο, με ελάχιστο κόστος και άμεση απόσβεση της επένδυσής τους. Αυξάνουν τον τζίρο τους χωρίς να έχουν φυσική παρουσία σε μια απομακρυσμένη αγορά, χωρίς ρίσκο, ενώ διαχειρίζονται πλήρως το προϊόν τους και καθορίζουν την τιμολογιακή τους πολιτική.

Το έργο Θ.Ε.Α. είναι μέλος του Δικτύου Επιχειρηματικότητας του Δήμου Αθηναίων, και εντάχθηκε στο αναπτυξιακό πρόγραμμα “Έργο: Αθήνα” και συγχρηματοδοτείται από εθνικούς και κοινοτικούς πόρους μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος Αττική 2007-2013 του ΕΣΠA.

Σχετικά άρθρα