ΙράνΙσραήλ

Νομική Σχολή Πάτρας και υποκρισία

Νομική Σχολή Πάτρας και υποκρισία
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αχαΐα, Δημήτρης Κωνσταντινίδης, Νίκη Κεραμέως, Πάτρα, Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων,

Ακούγεται «λογική» σε κάποιους η δικαιολογία, ότι έχουμε αρκετούς δικηγόρους δεν χρειαζόμαστε άλλους ανέργους νομικούς.

Είναι όμως έτσι; Νομίζω ότι η νέα υπουργός Παιδείας λέει ψέματα και κρύβει την αλήθεια.

Α) Η σχολή της Πάτρας δεν θα έπαιρνε επιπλέον φοιτητές, γιατί η απόφαση ήταν για αναδιανομή των εισακτέων από τις άλλες 3 σχολές που υπάρχουν στην Ελλάδα. Αυτό λέει η απόφαση.

Άρα η υποτιθέμενη δικαιολογία για νέους ανέργους είναι αβάσιμη.

Γιατί αν πραγματικά πιστεύει αυτό που λέει η κ. Κεραμέως θα πρέπει να μειώσει τους εισακτέους στις άλλες 3 σχολές στην Ελλάδα.

Β) Αυτό που κρύβει επιμελώς η κ. Κεραμέως είναι ότι το καθηγητικό κατεστημένο αντιδρά στην ίδρυση της σχολής, γιατί παραδοσιακά δεν θέλει σχολές στην επαρχία.

Γ) Είναι ναι ή όχι ο πατέρας της κ. Κεραμέως, ομότιμος καθηγητής της Νομικής σχολής των Αθηνών και διαφωνεί με την ίδρυση της σχολής στην Πάτρα;

Δ) Αν δηλαδή αύριο ανοίξουν ιδιωτικά Πανεπιστήμια θα τους απαγορεύσει η κ. Κεραμέως και η ΝΔ να έχουν Νομική σχολή; Εκείνα δεν θα βγάλουν ανέργους;

Ε) Η υποκρισία της ΝΔ μεγαλώνει όταν στελέχη της, που φωνασκούν να μην γίνει η νομική της Πάτρας, έχουν στείλει τα παιδιά τους στο εξωτερικό να σπουδάσουν νομικά, αφού δεν κατάφεραν να περάσουν εδώ στην νομική.

Αυτά τα παιδιά δεν θα μείνουν άνεργα;

Ή θα βολέψουν όπως αυτοί ξέρουν με το παραδοσιακό δόγμα των «δικών μας παιδιών» που πάντως αποδεδειγμένα δεν είναι άριστα;

Εν κατακλείδι στραβά ξεκίνησε η νέα υπουργός.

Η στήριξη συντεχνιακών συμφερόντων και η υποκρισία είναι εμφανή σημάδια της νέας πολιτικής που θέλει να εφαρμόσει.

Τέλος μια ερώτηση. Κάνα μπάρμπα καθηγητή σε άλλη σχολή έχει;

Για να ξέρουμε τι να περιμένουμε για τα άλλα νέα τμήματα που ιδρύθηκαν από τον νόμο Γαβρόγλου.

  • Το Ηλιοστάσιο και οι Ισημερίες: Η σταθερότητα του Φωτός και η ισορροπία του Νόμου
    Νομικός, Ύπατος Μεγάλος Ταξιάρχης του Υπάτου Συμβουλίου του 33° του ΑΑΣΤ για την Ελλάδα
    Από την αρχαιότητα ο άνθρωπος ύψωνε το βλέμμα προς τον ουρανό, όχι μόνο για να μετρήσει τον χρόνο, αλλά και για να αναζητήσει μέσα στην αρμονία του Σύμπαντος ένα πρότυπο για τη δική του ζωή. Η πορεία του Ήλιου, η εναλλαγή...
  • Αυτός που δε θέλει να μάθει Ιστορία είναι καταδικασμένος να είναι υποχείριο των ιστορικών αφηγημάτων των άλλων
    Εκπαιδευτικός
    Η ΑΠΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗΣ Και φέτος, όπως κάθε χρόνο στις προαγωγικές εξετάσεις του Λυκείου, στο μάθημα της Ιστορίας, παρατηρήθηκε το ίδιο φαινόμενο. Είναι η τρίτη και τελευταία φορά στη σχολική τους ζωή που διδάσκονται Αρχαία και Βυζαντινή Ιστορία και όμως, μοιάζει σαν...
  • Η ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ: Από τον πολύτροπο Οδυσσέα στην οικουμενικότητα του Τεκτονισμού
    Νομικός, Ύπατος Μεγάλος Ταξιάρχης του Υπάτου Συμβουλίου του 33° του ΑΑΣΤ για την Ελλάδα
    «πολλῶν δ᾽ ἀνθρώπων ἴδεν ἄστεα καὶ νόον ἔγνω» Όμηρος, Οδύσσεια α 3 Ο Όμηρος δεν αρχίζει την Οδύσσεια παρουσιάζοντας έναν ήρωα που είναι απλώς ισχυρός, γενναίος ή νικητής. Τον ονομάζει «πολύτροπον». Η λέξη αυτή περικλείει ολόκληρη την προσωπικότητα του Οδυσσέα: την ευστροφία, την...