ΙράνΙσραήλ
Στέφανος Μυτιληναίος
Αρθρογράφος, Συγγραφέας

Όταν η Χαμάς υψώνει την τουρκική σημαία στη Γάζα, ποιο είναι το δικό μας συμφέρον;

Όταν η Χαμάς υψώνει την τουρκική σημαία στη Γάζα, ποιο είναι το δικό μας συμφέρον;
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Γάζα (Πόλη της Παλαιστίνης), Ισραήλ, Κύπρος, Λωρίδα της Γάζας, Υδρογονάνθρακες, Χαμάς,

Όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα, το Ισραήλ είναι σύμμαχός μας απέναντι στην Τουρκία.

Ελλάδα, Κύπρος, Ισραήλ -με την υποστήριξη των ΗΠΑ- δημιουργούν έναν άξονα που όχι μόνο θα κατέχει και θα εκμεταλλεύεται τους υδρογονάνθρακες της Αν. Μεσογείου αλλά και θα εξασφαλίσει την εδαφική μας ακεραιότητα και την εθνική μας ευημερία δίχως να έχουμε πάνω από το κεφάλι μας την παρέα των Βρυξελλών, τα μνημόνια και τους Γερμαναράδες.

Τους Γερμαναράδες που τα έχουν βρει (για μια ακόμη φορά) με τους Τούρκους και παίζουν από κοινού βρώμικα παιχνίδια στη Θράκη μας (ΕΟΖ κ.λπ.).

Από την άλλη, οι πανάρχαιοι δεσμοί μας με τον Παλαιστινιακό λαό, οφείλουν να παραμείνουν ισχυροί. Αλλά με ποιον Παλαιστινιακό λαό; Με την Παλαιστινιακή Αρχή, τους εκφραστές του κοσμικού κράτους και τους συνεχιστές του Γ. Αραφάτ, με αυτούς τους ανθρώπους έχουμε κάθε λόγο να διατηρούμε άριστες σχέσεις.

Η Γάζα, όμως, δεν ελέγχεται από την Παλαιστινιακή Αρχή. Η Λωρίδα της Γάζας τελεί υπό τον στρατιωτικό και πολιτικό έλεγχο της Χαμάς, μιας ισλαμοφασιστικής ακροδεξιάς οργάνωσης, συμμάχου της Τουρκίας.

Της Χαμάς που χρησιμοποιεί αμάχους ως “ασπίδες”, της Χαμάς που κρύβεται πίσω από παιδιά και γυναίκες, της Χαμάς που μοιράζει τουρκικά σημαιάκια και εικονίσματα του Ερντογάν στα ταλαιπωρημένα παιδιά της Γάζας, να τα κουνάνε γεμάτα ευγνωμοσύνη.

Εμείς, ως Έλληνες, έχουμε μια ευθύνη, που μας τη διδάσκει η Ελληνική μας Παιδεία: πάντα να υπηρετούμε την ειρήνη. Όπως λέει κι ο Πλούταρχος, ο αρχαίος, “είναι πράξη ελληνικότατη η επίτευξη της ειρήνης”. Εάν θέλουμε όμως ειρήνη, θα τη βρούμε με εκείνες τις δυνάμεις που είναι σύμμαχες σε εμάς, δηλαδή με εκείνους που έχουν κοινά συμφέροντα με εμάς.

Και σύμμαχοί μας δεν είναι ούτε οι ισλαμιστές, ούτε ο Ερντογάν.

Σύμμαχοί μας είναι εκείνοι με τους οποίους θα εξασφαλίσουμε την εδαφική μας ακεραιότητα και την εθνική μας προκοπή.

Σύμμαχοί μας είναι εκείνοι με τους οποίους ταυτίζονται τα συμφέροντά μας.

Ως λαός πληρώνουμε βαρύ τίμημα τα τελευταία πέντε χρόνια επειδή είμαστε υποτελείς της Μέρκελ και της γερμανικής Ευρώπης. Επειδή δεν κοιτάμε τα δικά μας συμφέροντα, αλλά πώς να διασώσουμε το ευρώ, πώς να διασώσουμε την ευρωζώνη, πώς να διαφυλάξουμε δηλαδή τα γερμανικά συμφέροντα!

Ως λαός πρέπει επιτέλους να κοιτάξουμε το όφελός μας, δίχως ιδεοληψίες, δίχως συναισθηματισμούς.

Όπως η Χαμάς στη Γάζα πρώτη “λησμόνησε” -για χάρη των δικών της συμφερόντων- πόσα καλά έκαναν οι Έλληνες στους Παλαιστινίους κι επέλεξαν τους Τούρκους ως φίλους και συμμάχους τους, έτσι κι εμείς οφείλουμε να κοιτάξουμε τα δικά μας συμφέροντα.

Στις διεθνείς σχέσεις δεν υπάρχουν φιλίες, υπάρχουν μόνο συμφέροντα.

Όσο συντομότερα το καταλάβουμε αυτό, τόσο συντομότερα θα βρούμε το δρόμο μας ως έθνος προς το συμφέρον μας!

Αναλυτικό προηγούμενο άρθρο μου εδώ: Ο μόνοδρομος της συμμαχίας Αθήνας – Λευκωσίας – Τελ Αβίβ

Μια άλλη προσέγγιση εδώ: Γιατί με τους Παλαιστίνιους;

  • Σημείο καμπής
    Εκπαιδευτικός, E.E. Α.Δ.Ε.Δ.Υ. Αντιπρόεδρος
    ”Στην πρώτη φάση, 1948-1973, το μέσο ετήσιο ποσοστό μεγέθυνσής του πραγματικού κατά κεφαλήν ΑΕΠ ήταν ίσο με 7,3%. Πρωτοφανές και ανεπανάληπτο στη ιστορία της νεότερης Ελλάδας. Με τέτοιο ρυθμό μεγέθυνσης, το βιοτικό επίπεδο διπλασιάζεται κάθε δέκα (10) χρονιά. Στα είκοσι...
  • Το Ηλιοστάσιο και οι Ισημερίες: Η σταθερότητα του Φωτός και η ισορροπία του Νόμου
    Νομικός, Ύπατος Μεγάλος Ταξιάρχης του Υπάτου Συμβουλίου του 33° του ΑΑΣΤ για την Ελλάδα
    Από την αρχαιότητα ο άνθρωπος ύψωνε το βλέμμα προς τον ουρανό, όχι μόνο για να μετρήσει τον χρόνο, αλλά και για να αναζητήσει μέσα στην αρμονία του Σύμπαντος ένα πρότυπο για τη δική του ζωή. Η πορεία του Ήλιου, η εναλλαγή...
  • Αυτός που δε θέλει να μάθει Ιστορία είναι καταδικασμένος να είναι υποχείριο των ιστορικών αφηγημάτων των άλλων
    Εκπαιδευτικός
    Η ΑΠΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗΣ Και φέτος, όπως κάθε χρόνο στις προαγωγικές εξετάσεις του Λυκείου, στο μάθημα της Ιστορίας, παρατηρήθηκε το ίδιο φαινόμενο. Είναι η τρίτη και τελευταία φορά στη σχολική τους ζωή που διδάσκονται Αρχαία και Βυζαντινή Ιστορία και όμως, μοιάζει σαν...