ΙράνΙσραήλ
Αλεξάνδρα Αγγελοπούλου - Σουλαδάκη
Ανεξάρτητη Αρθρογράφος

Ναι στη λογική και την σύνεση, Όχι στην οργή και την ανευθυνότητα…

Ναι στη λογική και την σύνεση, Όχι στην οργή και την ανευθυνότητα…
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αλεξάνδρα Αγγελοπούλου Σουλαδάκη, Δημοψήφισμα,

Αύριο ψηφίζουμε, πολλοί συμπολίτες μας βρίσκονται σε πολύ δύσκολη θέση, όπως βέβαια και πάρα πολλοί νέοι είναι άνεργοι και γι αυτό σκέπτονται να ψηφίσουν ΟΧΙ.

Όταν τους ρωτήσεις το γιατί, απαντούν… «τι είχα τι έχασα»…

Λάθος!!!!!!

Και σ αυτή την περίπτωση, το δίλημμα είναι ανάμεσα στην πολύ δύσκολη κατάσταση του ΝΑΙ και στην απόλυτη καταστροφή του ΟΧΙ.

Η χώρα μας και ο λαός μας, με το ΟΧΙ βρίσκονται στα πρόθυρα ολοκληρωτικής κατάρρευσης και σε μια κατεστραμμένη χώρα, αυτός που δεν έχει μέλλον είναι ο πιο αδύνατος, οι άλλοι λίγο πολύ, έχουν βρει τον τρόπο τους να βολεύονται.

Το 1922, με την Εθνική Τραγωδία της Μικρασιατικής Καταστροφής, οι αντίπαλοι του Ελευθερίου Βενιζέλου που τον οδήγησαν στην ήττα και μετά οι ίδιοι οδήγησαν την Ελλάδα και τους Έλληνες στην καταστροφή, τι έλεγαν;

Την ώρα που ο Βενιζέλος και η Ελλάδα μεγαλουργούσαν και η Ελλάδα διπλασιάστηκε, οι αντίπαλοι του Βενιζέλου έλεγαν στους απλούς και ευκολόπιστους πολίτες, δυο πράγματα:

Όταν ο Βενιζέλος και οι υποστηρικτές του έλεγαν ότι η Ελλάδα διπλασιάστηκε, αυτοί ρωτούσαν με «αφέλεια» και «απλότητα» τους πολίτες, «εσένα το χωράφι σου διπλασιάστηκε»;

Δεύτερο, έλεγαν πάλι στους ίδιους πολίτες, ότι πρέπει να γυρίσουν τα παιδιά τους από το μέτωπο με το γνωστό, «οίκαδε» δηλαδή, να γυρίσουν σπίτι.

Ο Βενιζέλος ηττήθηκε και στη συνέχεια η χώρα καταστράφηκε, οι υπεύθυνοι της καταστροφής με «την δίκη των έξη», εκτελέστηκαν.

Όμως, ούτε η χώρα πήρε πίσω τα χαμένα, ούτε ο ξεριζωμένος ελληνισμός γύρισε στις πανάρχαιες εστίες του στην Μικρά Ασία.

Ας το σκεφτούν έστω και τώρα οι «οργισμένοι» που σκέπτονται να ψηφίσουν ΟΧΙ.

Το ΟΧΙ είναι αδιέξοδο, το ΝΑΙ ανοίγει παράθυρο μικρό, προοπτικής κι ελπίδας.

ΥΓ. Και κάτι άλλο… όπως λέγεται απ τους απλούς πολίτες για κάποιον, που τον «κεράτωνε» η γυναίκα του και για να την τιμωρήσει και για να την εκδικηθεί, αυτόευνουχίστηκε.

Ας σκεφτούν λοιπόν οι πολίτες, εστω και την τελευταία στιγμή, μήπως με το ΟΧΙ αυτοευνοχιστούν οι ίδιοι και ευνουχίσουν και την χώρα, πολιτικά, οικονομικά και κοινωνικά!!

  • Σημείο καμπής
    Εκπαιδευτικός, E.E. Α.Δ.Ε.Δ.Υ. Αντιπρόεδρος
    ”Στην πρώτη φάση, 1948-1973, το μέσο ετήσιο ποσοστό μεγέθυνσής του πραγματικού κατά κεφαλήν ΑΕΠ ήταν ίσο με 7,3%. Πρωτοφανές και ανεπανάληπτο στη ιστορία της νεότερης Ελλάδας. Με τέτοιο ρυθμό μεγέθυνσης, το βιοτικό επίπεδο διπλασιάζεται κάθε δέκα (10) χρονιά. Στα είκοσι...
  • Το Ηλιοστάσιο και οι Ισημερίες: Η σταθερότητα του Φωτός και η ισορροπία του Νόμου
    Νομικός, Ύπατος Μεγάλος Ταξιάρχης του Υπάτου Συμβουλίου του 33° του ΑΑΣΤ για την Ελλάδα
    Από την αρχαιότητα ο άνθρωπος ύψωνε το βλέμμα προς τον ουρανό, όχι μόνο για να μετρήσει τον χρόνο, αλλά και για να αναζητήσει μέσα στην αρμονία του Σύμπαντος ένα πρότυπο για τη δική του ζωή. Η πορεία του Ήλιου, η εναλλαγή...
  • Αυτός που δε θέλει να μάθει Ιστορία είναι καταδικασμένος να είναι υποχείριο των ιστορικών αφηγημάτων των άλλων
    Εκπαιδευτικός
    Η ΑΠΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗΣ Και φέτος, όπως κάθε χρόνο στις προαγωγικές εξετάσεις του Λυκείου, στο μάθημα της Ιστορίας, παρατηρήθηκε το ίδιο φαινόμενο. Είναι η τρίτη και τελευταία φορά στη σχολική τους ζωή που διδάσκονται Αρχαία και Βυζαντινή Ιστορία και όμως, μοιάζει σαν...