ΙράνΙσραήλ
Βασιλική Σουλαδάκη
Διεθνολόγος

Μια απάντηση στον κύριο Πάγκαλο από μια «άχρηστη»

Μια απάντηση στον κύριο Πάγκαλο από μια «άχρηστη»
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Βασιλική Σουλαδάκη, Θεόδωρος Πάγκαλος, ΠΑΣΟΚ,

Γνωρίζω τον Θεόδωρο Πάγκαλο από μικρή για ευνόητους λόγους.

Τις προάλλες όταν διάβασα τι ακριβώς είπε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη δεν μπορώ να πω ότι εξεπλάγην αφού ο κύριος Πάγκαλος χρόνια τώρα μας έχει συνηθίσει σε ένα σωρό δηλώσεις πάντα με το «ιδιαίτερο» ύφος που τον διακρίνει για να το πω ευγενικά.

Αυτή τη φορά όμως ξεπέρασε τα όρια, γιατί ένιωσα ότι πέραν όλων των άλλων θίγει και εμένα προσωπικά.

Μας είπε λοιπόν ο κύριος Πάγκαλος ότι δεν τον αφορά η διαδικασία εκλογής νέου Προέδρου του ΠΑΣΟΚ αφού είναι πλέον ψηφοφόρος της ΝΔ.

Να θυμίσω στον κύριο Πάγκαλο λοιπόν ότι Πρόεδρος του κόμματος του οποίου είναι κατά δήλωση του είναι πλέον ψηφοφόρος είναι ο Αντώνης Σαμαράς.

Ας δούμε όμως τι ακριβώς έλεγε λίγα χρόνια πριν ο κύριος Πάγκαλος για τον Αντώνη Σαμαρά:

«Δεν κάνει για πρωθυπουργός. Είναι εκδικητικός και αυταρχικός και έχει επιδείξει ξανά τέτοια συμπεριφορά. Θέλει να εκδικηθεί το ΠΑΣΟΚ απειλώντας με εξεταστική για το Μνημόνιο επειδή αυτή τη στιγμή ο κ. Καραμανλής δέχεται μία επίθεση για την υπόθεση Βατοπεδίου, η οποία δεν προέρχεται ωστόσο από το ΠΑΣΟΚ».

Άραγε τώρα ο Σαμαράς σταμάτησε να είναι εκδικητικός;

Άραγε δίνει άφεση αμαρτιών στη ΝΔ της περιόδου Καραμανλή που χρεοκόπησε τη χώρα και μας οδήγησε μοιραία στο μνημόνιο;

Απλά αναρωτιέμαι.

Δεν θα σχολιάσω τους απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς για το εκλογικό σώμα, που λίγο έως πολύ χαρακτήρισε φαύλο.

Ούτε εμένα μου άρεσε το εκλογικό αποτέλεσμα αλλά δεν κατηγορώ τους πολίτες γι’ αυτό.

Ανήκω σε εκείνους που πιστεύουν ότι δεν τους χρωστάει η κοινωνία και ότι χρέος όποιου ασχολείται με την πολιτική είναι να πείσει τον κόσμο να τον ψηφίσει και όχι να τον χλευάζει.

Βέβαια ο κύριος Πάγκαλος το κάνει πλέον εκ του ασφαλούς, διότι δεν είμαι βέβαιη ότι θα είχε εκλεγεί ποτέ βουλευτής εάν αυτά τα έλεγε από το 1981 μέχρι και πριν λίγα χρόνια που βρισκόταν συνεχώς στο κοινοβούλιο.

Να υποθέσω ότι είχε την ίδια γνώμη για τους ψηφοφόρους του και τότε αλλά δεν τους το έλεγε για να μην τους πληγώσει.

Συνέχισε λέγοντας πως δεν τον ενδιαφέρει ποιος θα είναι Πρόεδρος του κόμματος που παίρνει 2,5%.

Φυσικά αν είχε πάρει 2,5% δεν θα ήταν τώρα στη Βουλή αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

Αλήθεια ο ίδιος δεν είχε καμία ευθύνη για την κατρακύλα του ΠΑΣΟΚ; Διότι μέχρι και το 2012 ήταν αντιπρόεδρος της τότε κυβέρνησης αν θυμάμαι καλά.

Και ποιος έχει την ευθύνη, τα χιλιάδες νέα παιδιά που παραμένουν στον χώρο; Τα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής που στην πλειονότητα τους είναι νέοι άνθρωποι και δεν έχουν ποτέ διαχειριστεί εξουσία;

Για να μην τρελαθούμε και τελείως πια.

Αυτούς εννοούσε όταν είπε ότι όλα τα λαμόγια, όλοι οι διεφθαρμένοι, όλοι οι τεμπέληδες, όλοι οι άχρηστοι είναι στο ΠΑΣΟΚ;

Πάντως εγώ και πολλοί άλλοι που παραμένουμε στο χώρο και πασχίζουμε για την αναγέννηση του δεν ήμασταν 40 χρόνια βουλευτές ούτε διαχειριστήκαμε ποτέ εξουσία, τουναντίον ήμασταν αναγκασμένοι να υπερασπιστούμε πολλές φορές λάθη άλλων που έφεραν το ΠΑΣΟΚ σε αυτά τα χάλια.

Αφού λοιπόν ο κύριος Πάγκαλος δεν μπορεί να ζητήσει μια συγνώμη ας σιωπήσει καλύτερα.

Και τουλάχιστον να μη προσβάλει ούτε το εκλογικό σώμα που τόσα χρόνια τον έστελνε στο κοινοβούλιο, ούτε τα νέα παιδιά και όσους παραμένουν στο ΠΑΣΟΚ τώρα στα δύσκολα, που δεν έχει πια να μοιράσει καρέκλες.

Καλό αγώνα στο κόμμα της ΝΔ του εύχομαι και με τη νίκη.

Πόσο άσχημο όμως η ματαιοδοξία να σε τυφλώνει και μη καταλαβαίνεις πότε πρέπει επιτέλους να αποσυρθείς και να σωπάσεις.

  • Το Ηλιοστάσιο και οι Ισημερίες: Η σταθερότητα του Φωτός και η ισορροπία του Νόμου
    Νομικός, Ύπατος Μεγάλος Ταξιάρχης του Υπάτου Συμβουλίου του 33° του ΑΑΣΤ για την Ελλάδα
    Από την αρχαιότητα ο άνθρωπος ύψωνε το βλέμμα προς τον ουρανό, όχι μόνο για να μετρήσει τον χρόνο, αλλά και για να αναζητήσει μέσα στην αρμονία του Σύμπαντος ένα πρότυπο για τη δική του ζωή. Η πορεία του Ήλιου, η εναλλαγή...
  • Αυτός που δε θέλει να μάθει Ιστορία είναι καταδικασμένος να είναι υποχείριο των ιστορικών αφηγημάτων των άλλων
    Εκπαιδευτικός
    Η ΑΠΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗΣ Και φέτος, όπως κάθε χρόνο στις προαγωγικές εξετάσεις του Λυκείου, στο μάθημα της Ιστορίας, παρατηρήθηκε το ίδιο φαινόμενο. Είναι η τρίτη και τελευταία φορά στη σχολική τους ζωή που διδάσκονται Αρχαία και Βυζαντινή Ιστορία και όμως, μοιάζει σαν...
  • Η ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ: Από τον πολύτροπο Οδυσσέα στην οικουμενικότητα του Τεκτονισμού
    Νομικός, Ύπατος Μεγάλος Ταξιάρχης του Υπάτου Συμβουλίου του 33° του ΑΑΣΤ για την Ελλάδα
    «πολλῶν δ᾽ ἀνθρώπων ἴδεν ἄστεα καὶ νόον ἔγνω» Όμηρος, Οδύσσεια α 3 Ο Όμηρος δεν αρχίζει την Οδύσσεια παρουσιάζοντας έναν ήρωα που είναι απλώς ισχυρός, γενναίος ή νικητής. Τον ονομάζει «πολύτροπον». Η λέξη αυτή περικλείει ολόκληρη την προσωπικότητα του Οδυσσέα: την ευστροφία, την...