Χαράς ευαγγέλια. Το μέτρο των 25 ευρώ για τα νοσήλια στα νοσοκομεία, αποσύρεται και αντικαθίσταται από αύξηση στον φόρο καπνού.
Το “θέμα” θα κρατήσει για λίγο ακόμα στα ΜΜΕ και το internet, αφού ο καθένας έχει κάτι να πουλήσει, μαζί και τα παπαγαλάκια τους.
– Ο Σαμαράς την μεγαθυμία του και το αρχηγιλίκι, αφού είναι πάντα αυτός που παίρνει τις τελικές αποφάσεις.
– Ο Βενιζέλος την αναγκαιότητα της ύπαρξής του στην κυβέρνηση, αφού “με ενέργειές του…”
– Η ΝΔ την σιωπή της, αφού σιωπηλή παραμένει όλο τον καιρό. Αρχηγού παρόντος πάσα αρχή…σιωπή.
– Το ΠΑΣΟΚ τα σοσιαλιστικά του ανακλαστικά, αφού όλο τον καιρό φώναζε να αποσυρθεί το μέτρο, άσχετα αν το ψήφισε το 2012.
– Ο Γεωργιάδης που πρώτα βιάστηκε να μην του πάρει άλλος την δόξα της επιβολής του μέτρου και τώρα θα πουλήσει την ικανοποίησή του, αφού τα ισοδύναμα που ζήταγε πέρασαν και μπαίνει αύξηση στα τσιγάρα.
Όλοι ψάχνουν να βγουν μπροστά, να κρατηθούν στην επικαιρότητα, να πουλήσουν νταηλίκι, να πλασαριστούν σαν σωτήρες. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Κανείς δεν έβγαλε μια φωνή, όταν ο Γεωργιάδης βιάστηκε άλλη μια φορά για να μην του φάνε την δόξα και έβγαλε μια κατάπτυστη εγκύκλιο, όπου σαν άλλος Πόντιος Πιλάτος αποφάσισε ποιούς θα σταυρώσει και ποιους όχι. Και σταύρωσε τον σημερινό “Χριστό”, τους άνεργους.
Κανείς δεν μπήκε στην ουσία, ότι με την εγκύκλιό του παρανόμησε, αφού ο νόμος επέβαλε σε τέσσερις υπουργούς να καθορίσουν το ύψος, τις διαδικασίες και τους υπόχρεους. Αντί για κοινή υπουργική απόφαση, μας προέκυψε η εγκύκλιος του υπουργού, που εκτός από τον Πιλάτο παίζει και το Εξουσιαστή, τρομάρα του.
Κανείς δεν είχε τίποτα να πει για επιστροφή, όσων παράνομα εισπράχθηκαν σαν νοσήλια και όσα θα εισπραχθούν σαν τέλη εκτέλεσης των συνταγών, μέχρι να λειτουργήσουν νόμιμα.
Κανείς δεν μπήκε στην ουσία αν έπρεπε να μπει άλλο ένα χαράτσι στην πλάτη του λαού και μάλιστα σε όσους έχουν ανάγκη υπηρεσίες υγείας, για τις οποίες έχουν πληρώσει τα μαλλιοκέφαλά τους σε ασφαλιστικές εισφορές.
Γιατί αυτό είναι το κράτος, όπως το καταντήσανε. Είναι η υπέρτατη εξουσία, που αν και πηγάζει από τον Λαό, εφαρμόζεται εναντίον του.
Στους αδύνατους, γιατί οι άλλοι, οι ντόπιοι και οι ξένοι, έχουν ψηλώσει και δεν τους φτάνουν οι κοντοί.