ΙράνΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Ευρωβουλευτές ΠΑΣΟΚ: Η ΝΔ στήριξε την επέκταση των μεταλλαγμένων τροφίμων

Ευρωβουλευτές ΠΑΣΟΚ: Η ΝΔ στήριξε την επέκταση των μεταλλαγμένων τροφίμων
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αγρότες, Γιάννης Μανιάτης, Επισιτιστική Ασφάλεια, Ευρωβουλευτές, Ευρωπαϊκή Ένωση, Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, Κίνημα Αλλαγής, Μεταλλαγμένα, Μεταλλαγμένο Καλαμπόκι, Νέα Δημοκρατία, Νικόλας Φαραντούρης, Νίκος Παπανδρέου, ΠΑΣΟΚ, Σάκης Αρναούτογλου, Τρόφιμα,

Σκληρή επίθεση στη Νέα Δημοκρατία εξαπέλυσαν οι ευρωβουλευτές του ΠΑΣΟΚ, κατηγορώντας την κυβερνητική παράταξη ότι υπέγραψε «λευκή επιταγή» στις πολυεθνικές των μεταλλαγμένων, μέσω ανακοίνωσης-απάντησης που εξέδωσαν προς την Ευρωομάδα του κυβερνώντος κόμματος.

Στο κείμενό τους, οι ευρωβουλευτές του ΠΑΣΟΚ υπογραμμίζουν ότι η Νέα Δημοκρατία οφείλει να σταματήσει επιτέλους να παριστάνει τον εκπρόσωπο Τύπου των λόμπι της βιοτεχνολογίας, υπενθυμίζοντας ότι η παρουσία των εκπροσώπων της στις Βρυξέλλες έχει ως σκοπό την υπεράσπιση των Ελλήνων πολιτών και αγροτών.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η Νέα Δημοκρατία, με την ψήφο της υπέρ της απορρύθμισης των Νέων Γονιδιωματικών Τεχνικών, στήριξε την επέκταση των μεταλλαγμένων τροφίμων σε συνεργασία με δυνάμεις της ακροδεξιάς.

Οι ευρωβουλευτές του ΠΑΣΟΚ σημειώνουν ότι η συγκεκριμένη στάση είναι απολύτως συνεπής με τη θέση του αρμόδιου Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης της κυβέρνησης Μητσοτάκη, ο οποίος είχε υπερψηφίσει τη σχετική πρόταση στο Συμβούλιο.

Στον αντίποδα, επισημαίνεται ότι σύσσωμοι και χωρίς καμία διαρροή, οι ευρωβουλευτές του ΠΑΣΟΚ τάχθηκαν υπέρ της προστασίας των Ελλήνων καταναλωτών και εναντιώθηκαν στην ανεξέλεγκτη διείσδυση αυτών των τεχνικών στο πιάτο των πολιτών.

Παράλληλα, το κείμενο αναφέρει ότι, για να είναι δίκαιο, οφείλει να αναγνωριστεί πως υπάρχουν και εξαιρέσεις εντός της Νέας Δημοκρατίας, οι οποίες είχαν το σθένος και το πολιτικό θάρρος, έστω με τον τρόπο τους, να αντισταθούν στις πιέσεις και να υπερασπιστούν τη διαφάνεια και την αρχή της προφύλαξης.

Καταλήγοντας, η ανακοίνωση τονίζει ότι οι Έλληνες πολίτες έχουν αδιαπραγμάτευτο δικαίωμα να τρέφονται με ποιοτικά και ασφαλή τρόφιμα, χωρίς πειραματισμούς στην πλάτη τους, καθώς και να γνωρίζουν ακριβώς τι τρώνε, μέσω πλήρους και υποχρεωτικής σήμανσης.

Επιπλέον, υπογραμμίζεται το δικαίωμα των Ελλήνων αγροτών να μην γίνουν όμηροι των πατεντών λίγων πολυεθνικών εταιρειών που επιδιώκουν να ελέγξουν την τροφική αλυσίδα.

Η Ευρωομάδα του ΠΑΣΟΚ κλείνει την παρέμβασή της επισημαίνοντας ότι η Νέα Δημοκρατία επέλεξε πλευρά, η οποία, όπως αναφέρουν, δεν είναι η πλευρά των Ελλήνων πολιτών και αγροτών, την οποία το ΠΑΣΟΚ έχει επιλέξει διαχρονικά.

Η ανακοίνωση:

ΠΑΣΟΚ: Η ΝΔ υπέγραψε «λευκή επιταγή» στις πολυεθνικές των μεταλλαγμένων

Ανακοίνωση-απάντηση στην Ευρωομάδα της Νέας Δημοκρατίας

«Η Νέα Δημοκρατία οφείλει να σταματήσει επιτέλους να παριστάνει τον εκπρόσωπο Τύπου των λόμπι της βιοτεχνολογίας.

»Οι ευρωβουλευτές της, βρίσκονται στις Βρυξέλλες για να υπερασπίζονται τους Έλληνες πολίτες και αγρότες.

»Με την ψήφο υπέρ της απορρύθμισης των Νέων Γονιδιωματικών Τεχνικών, η Νέα Δημοκρατία στήριξε την επέκταση των μεταλλαγμένων τροφίμων αγκαλιά με δυνάμεις της ακροδεξιάς.

»Μια στάση απολύτως συνεπής με τη θέση του αρμόδιου Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης της κυβέρνησης Μητσοτάκη, ο οποίος υπερψήφισε την πρόταση στο Συμβούλιο.

»Αντίθετα, σύσσωμοι και χωρίς καμία διαρροή, οι ευρωβουλευτές του ΠΑΣΟΚ τάχθηκαν υπέρ της προστασίας των Ελλήνων καταναλωτών και εναντιώθηκαν στην ανεξέλεγκτη διείσδυση αυτών των τεχνικών στο πιάτο των πολιτών.

»Για να είμαστε δίκαιοι, υπάρχουν και εξαιρέσεις εντός της Νέας Δημοκρατίας που είχαν το σθένος και το πολιτικό θάρρος, έστω με τον τρόπο τους, να αντισταθούν στις πιέσεις και να υπερασπιστούν τη διαφάνεια και την αρχή της προφύλαξης.

»Οι Έλληνες πολίτες έχουν αδιαπραγμάτευτο δικαίωμα:

»Να τρέφονται με ποιοτικά και ασφαλή τρόφιμα, χωρίς πειραματισμούς στην πλάτη τους.

»Να γνωρίζουν ακριβώς τι τρώνε, με πλήρη και υποχρεωτική σήμανση.

»Να μην γίνουν οι Έλληνες αγρότες όμηροι των πατεντών λίγων πολυεθνικών εταιρειών που θέλουν να ελέγξουν την τροφική αλυσίδα.

»Η Νέα Δημοκρατία επέλεξε πλευρά. Και δεν είναι η πλευρά των Ελλήνων πολιτών και αγροτών που διαχρονικά έχει επιλέξει το ΠΑΣΟΚ!».

Σχετικά άρθρα