Στο κλείσιμο ακόμα περισσότερων καταστημάτων προχωρά η διεθνής αλυσίδα εμπορίας ενδυμάτων H&M, σύμφωνα με ανακοίνωσή της εξαιτίας περαιτέρω πτώσης των πωλήσεων κατά τους τελευταίους τρεις μήνες η οποία έστειλε τις μετοχές της επιχείρησης.
Οι μετοχές της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας λιανικής πώλησης ενδυμάτων παγκοσμίως έπεσαν κατά 13%, στο χαμηλότερο δηλαδή επίπεδο από το 2009.
Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε η σουηδική εταιρεία οι πωλήσεις την περίοδο Σεπτεμβρίου-Νοεμβρίου υπήρξαν χαμηλότερες από τις εκτιμήσεις.
«Η τριμηνιαία έκθεση για τα φυσικά καταστήματα της H&M, δείχνει ότι επηρεάστηκαν αισθητά από την συνεχιζόμενη αρνητική κατάσταση της και της συνεχιζόμενης αλλαγής στον κλάδο» ανέφερε η εταιρεία σε δήλωσή της.
Οι πωλήσεις του τετάρτου τριμήνου μειώνονται κατά 4% από έτος σε έτος, ή κατά 2% σε τοπικό νόμισμα, φτάνοντας τα 50,4 δισ. κορώνες (6 δισ. δολάρια)απέχοντας αισθητά από την αύξηση της τάξης του 2% εώς 5% στο τοπικό νόμισμα που προέβλεπε το Reuters.
Ωστόσο σε μια προσπάθεια να ενισχύσει την παρουσία του στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η H&M δήλωσε ότι επεκτείνει τη συμφωνία συνεργασίας με την Tmall της Alibaba, προσθέτοντας και άλλες μάρκες στην κινεζική ψηφιακή πλατφόρμα.