Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Παππάς: Το 30% της κρατικής διαφήμισης στα περιφερειακά ΜΜΕ

Παππάς: Το 30% της κρατικής διαφήμισης στα περιφερειακά ΜΜΕ
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Νίκος Παππάς,

Συνάντηση με εκπροσώπους Ενώσεων περιφερειακών μέσων Ενημέρωσης είχε σήμερα ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς.

Όπως αναφέρει το υπουργείο σε σχετική ανακοίνωση, κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκε η –ως τώρα- λειτουργία του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης, όπως θεσπίστηκε από το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης με στόχο τη ρύθμιση του άναρχου τοπίου που έχει επικρατήσει στον κλάδο της διαδικτυακής ενημέρωσης και την επίτευξη διαφάνειας στο ιδιοκτησιακό καθεστώς των on line media.

Επίσης, έγινε αναφορά στην πρόσφατη εγκύκλιο του Νίκου Παππά για την τήρηση της κατανομής των κρατικών διαφημιστικών δαπανών στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ιδιαιτέρως σε ό,τι αφορά την ποσόστωση των Περιφερειακών Μέσων Ενημέρωσης, η οποία ανέρχεται στο 30% της συνολικής, ανά φορέα, προϋπολογιζόμενης δαπάνης.

Οι εκπρόσωποι των Ενώσεων εξέφρασαν την ικανοποίηση των μελών τους για τις πρόσφατες πρωτοβουλίες του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, ενώ κατέθεσαν τις δικές τους προτάσεις για τη βελτίωση των παραπάνω ρυθμίσεων.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο Νίκος Παππάς δήλωσε: “Με τη λειτουργία του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης τελειώνει η ανομία στο διαδίκτυο, όπως και στην κατανομή της κρατικής διαφήμισης. Είμαστε αποφασισμένοι να διασφαλίσουμε την τήρηση της καταβολής του 30% της κρατικής διαφήμισης υπέρ των Μέσων της περιφέρειας”. Συμπλήρωσε, δε, πως: “Στην εφαρμογή των νέων ρυθμίσεων χρειάζεται η ενεργή στήριξη εκ μέρους των Ενώσεων του περιφερειακού Τύπου όχι στην κυβέρνηση, αλλά στην προσπάθεια που ήρθε προς όφελος όλων”.

Ο Υπουργός, αφού ανέφερε πως το “υγιές κομμάτι του διαδικτύου” υποδέχθηκε με ικανοποίηση το Μητρώο Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης, προανήγγειλε την περαιτέρω αναβάθμισή του, ώστε ο καθένας να γνωρίζει ποια μέσα είναι εγγεγραμμένα σε αυτό και αν γίνεται ορθή κατανομή της κρατικής διαφήμισης.

Στη συνάντηση, που έγινε παρουσία του Γενικού Γραμματέα Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Λευτέρη Κρέτσου, μετείχαν ο πρόεδρος της Ένωσης Ιδιοκτητών Τοπικών Ημερήσιων και Εβδομαδιαίων Εφημερίδων Αττικής (ΕΙΤΗΕΕΑ), Αντώνης Κατωπόδης, ο πρόεδρος της Ένωσης Ιδιοκτητών Επαρχιακού Τύπου (ΕΙΕΤ), Αντώνης Μουντάκης, ο πρόεδρος της Ένωσης Δημοσιογράφων Ιδιοκτητών Περιοδικού Τύπου (ΕΔΙΠΤ), Μιχάλης Σαββάκης, και ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ημερήσιων Περιφερειακών Εφημερίδων (ΣΗΠΕ), Ευάγγελος Αθανασίου.

Σχετικά άρθρα