Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Μεγάλες αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας: Ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν

Μεγάλες αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας: Ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αυτοκίνητο, Τέλη Κυκλοφορίας,

Μεγάλες αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας έρχονται το 2017, οι οποίες εκτιμάται ότι θα επιβαρύνουν περίπου 1.200.000 ιδιοκτήτες, ενώ θα ελαφρύνουν περίπου 800.00 ΙΧηδες.

Αν και ακόμη γίνονται σχέδια επί σχεδίων, εκτιμάται ότι πάνω από 1,2 εκατ. φορολογούμενοι, με ΙΧ που τέθηκαν για πρώτη φορά σε κυκλοφορία την τελευταία 10ετία στην ΕΕ ή στην Ελλάδα θα κληθούν να πληρώσουν αυξημένα τέλη, ενώ μειώσεις στα τέλη θα δουν περίπου 800.000 ιδιοκτήτες με ΙΧ παλαιότητας μεγαλύτερης των 10 ετών.

Σύμφωνα με πληροφορίες του «Ελεύθερου Τύπου», οι αλλαγές που προωθεί το υπουργείο Οικονομικών προβλέπουν:
Σημαντικές αυξήσεις τελών κυκλοφορίας για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα με μεγάλη εμπορική αξία, τα οποία πρωτοκυκλοφόρησαν στην Ε.Ε. ή στην Ελλάδα από το 2011 και μετά.

Μικρότερες αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας για τα μεγάλης εμπορικής αξίας Ι.Χ. αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στην Ε.Ε. ή στην Ελλάδα την περίοδο από το 2006 έως το 2010.

Μικρές μειώσεις τελών κυκλοφορίας για τα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού Ι.Χ. αυτοκίνητα που πρωτοκυκλοφόρησαν την περίοδο από το 2000 έως το 2005 σε Ε.Ε. ή Ελλάδα.

Μεγαλύτερες μειώσεις στα τέλη για τα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού Ι.Χ. τα οποία κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στην Ε.Ε. ή την Ελλάδα πριν από το 2000.

Ακόμη, εξετάζεται το ενδεχόμενο για όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά από την 1η Ιανουαρίου του 2007 έως το 2010, τα οποία σήμερα επιβαρύνονται με τέλη υπολογιζόμενα με βάση τα κυβικά εκατοστά των κινητήρων τους, να ισχύσει το σύστημα υπολογισμού με βάση τους ρύπους. Αυτό θα έχει ως συνέπεια πάνω από 1 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να πληρώσουν σημαντικά υψηλότερα τέλη, σε σχέση με πέρυσι.

Αυξήσεις τελών κυκλοφορίας και για ΙΧ που εκπέμπουν χαμηλούς ρύπους κάτω από τα 90 γραμ. διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο. Ενδέχεται το όριο να μειωθεί ακόμη και στα 80 γραμ., και έτσι χιλιάδες ιδιοκτήτες, που έως τώρα δεν πλήρωναν ούτε ένα ευρώ, θα πληρώσουν τέλη.

Σχετικά άρθρα