Την κατάργηση του αγγελιόσημου στον κλάδο των ΜΜΕ προανήγγειλε ανώτατη πηγή του υπουργείου Εργασίας, μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης Κατρούγκαλου – θεσμών την Τετάρτη.
“Το παλέψαμε μέχρι τέλους, αλλά δεν καταφέραμε να το σώσουμε” είπε χαρακτηριστικά η ίδια πηγή, σημειώνοντας ότι δεν είναι λόγος (σ.σ. η διαφωνία στο συγκεκριμένο ζήτημα) για να μην κατατεθεί το νομοσχέδιο για το ασφαλιστικό.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, η ελληνική πλευρά προτείνει τη δημιουργία ενός επαγγελματικού ταμείου των δημοσιογράφων και την απόδοση ενός ποσοστού επί των διαφημίσεων στον ΕΔΟΕΑΠ, όπως έγινε στις ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρίες.
Αυτό θα μπορεί να εφαρμοστεί -κατά την ίδια πηγή- έπειτα από συμφωνία μεταξύ εργαζομένων και εργοδοτών.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα επιβαρυνθεί σημαντικά η μισθωτή απασχόληση, λόγω της ραγδαίας αύξησης της εργοδοτικής εισφοράς, με αποτέλεσμα να εξωθούνται οι δημοσιογράφοι στα “μπλοκάκια”.