Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Χάθηκαν πάνω από 3 δισ. ευρώ στη τηλεοπτική διαφήμιση εν μέσω κρίσης

Χάθηκαν πάνω από 3 δισ. ευρώ στη τηλεοπτική διαφήμιση εν μέσω κρίσης
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Νίκος Παππάς, Τηλεόραση,

Από το 2008 έως και σήμερα χάνονται ετησίως 400 εκατομμύρια ευρώ από την τηλεοπτική διαφήμιση, σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν κατά τη συνάντηση που είχε ο υπουργός Επικρατείας, Νίκος Παππάς με τη διοίκηση του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος. Αυτό σημαίνει ότι έχουν «εξαφανιστεί» περισσότερα από 3 δισ ευρώ από τη διαφημιστική «πίτα» στα 8 χρόνια της ελληνικής κρίσης.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης που έγινε το μεσημέρι της Δευτέρας, ο κ. Παππάς ανέλυσε το πλαίσιο εντός του οποίου σκοπεύει να κινηθεί η κυβέρνηση, προκειμένου να προχωρήσει ο διαγωνισμός για την αδειοδότηση των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών ώστε, μετά από 25 χρόνια, να λειτουργήσουν με επίσημη άδεια.

Από την πλευρά του ΣΔΕ τονίστηκαν, μεταξύ άλλων, τα εξής:

– Η διαφημιστική αγορά έχει, πλέον, περιοριστεί στα περίπου 180-200 εκατ. ευρώ ετησίως, από τα περίπου 600 εκατ. ευρώ προ κρίσης. Τα όποια μεγαλύτερα μεγέθη δημοσιοποιούνται είναι πλασματικά.

– Ο ΣΔΕ θεωρεί ότι η τηλεοπτική αγορά πρέπει να λειτουργεί με όρους αγοράς σε συνθήκες ανταγωνισμού.

Επίσης, η διοίκηση του ΣΔΕ χαιρέτισε την πρωτοβουλία της κυβέρνησης για τη δημιουργία μητρώου και κώδικα δεοντολογίας των on line media, ενώ τόνισε την ανάγκη να προηγηθεί εκτεταμένος διάλογος πριν αποφασισθεί ο τρόπος με τον οποίο, τελικά, θα εφαρμοσθούν τα όσα προβλέπονται στο νόμο 4279/14 περί απευθείας τιμολόγησης.

Στη συνάντηση, τον ΣΔΕ εκπροσώπησαν ο πρόεδρός του, κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης, η Ταμίας κυρία Υβέτ Κοσμετάτου και η Γενική Διευθύντρια, κυρία Νερίνα Κομιώτη.

Σχετικά άρθρα