Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ

Ρώσος επιστήμονας έγινε πειραματόζωο στο Bacillus F, στο βακτήριο της “αιώνιας ζωής”

Διαβάστε σχετικά για Βακτήριο Bacillus F, Ελιξίριο της Αιώνιας Ζωής, Επιστήμη, Ρωσία, Σιβηρία,

Σύμφωνα με δημοσίευμα των Siberian Times, Ρώσος επιστήμονας παραδέχθηκε ότι έκανε ένεση στον εαυτό του βακτήρια ηλικίας 3.500.000 ετών, τα οποία προκαλούν “αιώνια ζωή”, και όπως λέει ο ίδιος δεν έχει αρρωστήσει (ούτε ένα απλό κρυολόγημα) για δύο ολόκληρα χρόνια, ενώ εργάζεται σκληρότερα με ανανεωμένη ενέργεια.

Οι Siberian Times αναφέρουν ότι Ρώσοι επιστήμονες κάνουν σημαντική πρόοδο με την έρευνα για το “ελιξήριο της νιότης” ερευνώντας ένα βακτήριο που ονομάζεται Bacillus F, το οποίο κατάφερε και επιβίωσε για εκατομμύρια χρόνια μονίμως παγωμένο.

Πειράματα βρίσκονται σε εξέλιξη σε ποντίκια αλλά και σε κύτταρα ανθρωπίνου αίματος. Ωστόσο, ο επιστήμονας που έκανε τη συγκλονιστική ανακάλυψη του εν λόγω βακτηρίου παραδέχθηκε ότι έκανε ένεση στον εαυτό του τα αρχαία βακτήρια, που βρέθηκαν στη Δημοκρατία της Σάκχας (Sakha Republic), τη μεγαλύτερη περιοχή της Σιβηρίας.

Ο Ανατόλι Μπρούτσκοφ (Anatoli Brouchkov), τον βλέπετε στην κεντρική φωτογραφία, είναι επικεφαλής του Τμήματος Γεωκρυολογίας στο Πανεπιστήμιο της Μόσχας. Ο Ρώσος επιστήμονας παραδέχθηκε ότι έκανε τον εαυτό του πειραματόζωο για τα βακτήρια.

“Άρχισα να δουλεύω περισσότερο και δεν έπαθα ούτε ένα κρυολόγημα τα τελευταία δύο χρόνια”, δήλωσε. “Μετά από επιτυχημένα πειράματα σε ποντίκια, σκέφθηκα ότι θα είχε ενδιαφέρον να το δοκιμάσω στον εαυτό μου”, δήλωσε στους Siberian Times.

“Οι παγετώνες λιώνουν, και θεώρησα ότι αυτά τα βακτήρια έχουν ήδη εισέλθει στο περιβάλλον, στο νερό, για αυτό και ο τοπικός πληθυσμός, η φυλή Γιακούτ, το λαμβάνουν μέσω του νερού και φαίνεται να ζουν περισσότερο από άλλους λαούς. Θεώρησα λοιπόν πως δεν υπήρχε κανένας κίνδυνος και για εμένα”.

“Δεν ήταν ακριβώς ένα επιστημονικό πείραμα, για αυτό δεν μπορώ επιστημονικά να περιγράψω τα αποτελέσματα. Αλλά μου είναι εντελώς ξεκάθαρο ότι δεν έχω κολλήσει κρυολόγημα εδώ και δύο χρόνια. Ίσως να υπάρχουν κάποια παράπλευρα αποτελέσματα, αλλά χρειάζεται ειδικός ιατρικός εξοπλισμός για να εντοπιστούν. Φυσικά, τέτοια πειράματα πρέπει να γίνουν σε κλινική, με ειδικό εξοπλισμό και στατιστικές. Τότε μόνο θα μπορέσουμε να μιλήσουμε ξεκάθαρα για τα αποτελέσματα”.

Σε κάθε περίπτωση είναι πολύ νωρίς για να βγουν στην αγορά αυτά τα βακτήρια, παρά την δίχως καμία αμφιβολία τεράστια ζήτηση ενός ελιξιρίου για την αιώνια ζωή. Χρειάζονται ακόμα πολλά πειράματα και οι επιστήμονες πρέπει να βρουν τι είναι αυτό που κρατά τα βακτήρια ζωντανά και πώς μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε για το όφελος της ανθρωπότητας.

Τα βακτήρια ανακαλύφθηκαν το 2009 σε ένα σημείο γνωστό ως Βουνό του Μαμούθ.

Στα πειράματα που έγιναν οι επιστήμονες έδωσαν τα βακτήρια σε ηλικιωμένα θηλυκά ποντίκια και αυτά μπόρεσαν να αναπαραχθούν. Ωστόσο, οι επιστήμονες παραδέχονται ότι ξέρουν ελάχιστα για το Bacillus F και απέχουν πολύ από το να κατανοήσουν το μυστικό της μακροζωίας που φαίνεται ότι φέρει.

Ο ίδιος επιστήμονας το 2010 δήλωνε ότι το Bacillus F θα μπορούσε να διπλασιάσει τον μέσο όρο ζωής των ανθρώπων και να τον φτάσει μέχρι τα 140 έτη.